« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
ورزشی
به نظر می رسد حضور مینو رایولا در شهر بارسلون می تواند در نهایت منجر به جدایی ژاوی سیمونس شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، در سالهای اخیر از ژاوی سیمونس، بازیکن با استعداد و 14 ساله آکادمی بارسا به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیای فوتبال نام برده شده و بسیاری او را ستاره خط میانی بارسا در دهه بعدی می دانند.

اما  با حضور مینو رایولا و احتمال انتخاب وی به عنوان مدیر برنامه این بازیکن نوجوان، ممکن است همه معادلات در مورد آینده او در نوکمپ به هم بریزد.

رایولا بعد از ملاقات با پدر ژاوی سیمونس اذعان داشت که آنها دوستان خوبی برای یکدیگر هستند و وی آینده خوبی برای این بازیکن جوان متصور شده است. مدتی قبل رایولا این بازیکن جوان را به آکادمی چلسی پیشنهاد داد و پدر ژاوی سیمونس نیز اخبار مربوط به آن را تکذیب نکرد.

همچنین با توجه به رابطه بسیار خوب این ایجنت ایتالیایی با باشگاه منچستریونایتد و انتقال بسیاری از موکل های بزرگ او در سالهای اخیر به این تیم، بسیاری اولدترافورد را مقصد بعدی ژاوی سیمونس می دانند و به هر حال با انتصاب احتمالی رایولا، بارسا کار بسیار دشواری برای حفط این جواهر بااستعداد خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: