« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است.
آوای رودکوف: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درمورد طرح بحث تبانی در بازی مقابل سوریه توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: از شنیدن این بحث از طرف نماینده مردم در مجلس بسیار متاسف شدم و به ایشان می گویم که فوتبال ایران پاک است.

تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از 1998 فرانسه تا به امروز داشته ایم و طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آنهایی که کارلوس را می شناسند به خوبی می دانند که در مرام و سابقه حرفه ای کی روش هیچوقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین المللی است.

تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه خاطرنشان کرد: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم و حضور بازیکنان جوان و آینده دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهمتر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره جنوبی، همه و همه دست بهم داد تا تیم ملی نتیجه برد را حفظ نکند ولی این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام جهانی ادامه خواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین