« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
حجت الاسلام بزرگواری
سید همان‌هایی هستند که امام زمان به سید شهاب الدینی فرمود: قدر سید بودنت که به مادرم فاطمه زهرا منسوب میشود را بدان.
پایگاه خبری آوای رودکوف: حجت الاسلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه در کانال تلگرامی خود نوشت:سید همان‌هایی هستند که فاطمه زهرا، با آنهمه جراحت در روزهای آخر عمرش وصیت کرد و ازامیرالمومنین، خواست که "علی جان! سلام مرا به تمام فرزندانی که از نسل من تا روز قیامت خواهند آمد، برسان"

سید همان‌هایی هستند که پیامبر اکرم فرمود اگر سیدی را دیدید و به احترامش، قیام نکردید، به من جفا کردید

سید همان‌هایی هستند که پیامبر فرمود اگر سیدی را دیدید و به او سلام نکردید، به من جفا کردید

سید همان‌هایی هستتد که حضرت زهرا فرمود، حتی اگر سید به شما بد کردند، شما احترام او را نگه دارید، که ما در قیامت، جبران میکنیم

 سید همان‌هایی هستند که امام رضا از قول پیامبر فرمود، نگاه کردن به هر سید و ذریه ما عبادت است

سید همان‌هایی هستند که در روز قیامت مردانشان به فاطمه اطهر، و زنانشان  به ائمه طیبین محرم هستند

سید همان‌هایی هستند که به فرموده امام صادق در صحنه بسیار تاریک قیامت که تمام مردم وحشت میکنند و از خدا می‌خواهند، خدایا نوری بفرست، گروهی می‌آیند که نوری پیشاپیش آنها در حرکت است و صحنه را نورانی میکند، همه می‌پرسند آیا از پیامبرانید؟ ندا میرسد: نه... آیا فرشتگانید؟.. نه... آیا از شهدایید؟! نه.. پس که هستید.. میگویند "ما ساداتیم، و انتساب به امیرالمومنین، داریم ما از نسل پیامبر و علی هستیم، ما را خدا به کرامت خاص خود اختصاص داده  ما ایمن از عذاب و مطمئن به رحمت خداییم"

سید همان‌هایی هستند که به فرموده امام صادق روز قیامت، خود خداوند آنها را مورد خطاب قرار میدهد که ای سید دوستان و ارادتمندان خود را شفاعت کنید، و وقتی سید کسی را شفاعت، کند شفاعت آنها رد نخواهد شد.

سید  همان‌هایی هستند که امام صادق از قول پیغمبر فرمود: وقتی در قیامت به جایگاه مقام محمود رسیدم، تمام گنهکاران امتم را شفاعت میکنم حتی آنها که گناه کبیره کردند، ولی بخدا قسم وقتی به آن موقعیت رسیدم کسانی که فرزندان من و سید و ذریه نسل مرا، اذیت کند هرگز شفاعت نخواهم کرد.

سید همان‌هایی هستند که پیامبر فرمود، سیدرا احترام کنید اگر مومن بود بخاطر خدا و خودشان، زیرا هر انسان خوبی را باید احترام کرد و اگر مومن نبود به احترام من جدشان.

سید همان‌هایی هستند که امام زمان به سید شهاب الدینی فرمود: قدر سید بودنت که به مادرم فاطمه زهرا منسوب میشود را بدان.

سید همان‌هایی هستند که امام صادق فرمود پیامبر در روز قیامت، ندا میدهد، ای مردم هرکس سادات را احترام، کرده پناه داده و به آنها نیکی کرده بیاید تا تلافی کنم.. و خدا ندا میدهد، ای رسول پاداش آنها با خودت، هر کجا می‌خواهی منزلشان، ده.. و رسول خدا آنها را در "وسیله" (محلی دربهشت) جا میدهد که در دیدگاه پیامبر و خانواده‌اش هستند و آنها را می‌بینند.

سید همان‌هایی هستند بزرگترین و پیرترین علامه‌ها، در برابر کودک سیدی دو زانو می‌نشستند، و به احترامش، قیام میکردند..

و این فقط ذره‌ای از تأکید احترام به کسانیست، که خون  اطهر در رگشان جاریست.

عید سادات عید غدیر عید الله الاکبر بر همه شیعیان و دوستداران علی ابن ابیطالب علیه السلام مبارک باد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
سلام برتوای آقای بزرگواری ؛سیدراستین وفرزند حق گوی حضرت فاطمه زهرا ع درود برتوای رزمند ه دفاع مقدس ؛سید پاکی هستی مارا پیش مادرت فاطمه دعا کن ؛درود خدا بر همه سادان که نعمت هستند
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
بابانژادبرتر
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
بابانژادبرتر
ایرانیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
حتما سید کسی هس که حتما بهش رای بدین..یه خورده از وظایف سیدها میگفتی،ایجوری که میگی سید رو نباید محاکمه کنند..باباکی میخای عوض شی
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
همی چی یله در نظر داری که هر گپی دلت خاس ایزنی و هر کاری دلت خاس ایکنی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین