« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
اجتماعی
سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدومیت دو کارگر افغانی به علت سقوط در چاه خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از پارس نیوز، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۲:۲۷امروز ظهر خبر سقوط در چاه در خیابان آپادانا، خیابان عرب علی اعلام شد.

او ادامه داد: در قطعه زمینی به وسعت ۴۵۰ متر به که به عمق ۱۵ متر گودبرداری شده بود کارگران مشغول حفر یک چاه به عمق ۸ متر بودند که بیکباره دیواره چاه فرو می ریزد و دو کارگر در آن گرفتار می شوند.

سخنگوی سازمان اتش نشانی با بیان اینکه یک کارگر از قسمت پا و دیگری تا بالای کمر زیر خاک بودند گفت: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و آتش نشانان با توجه به سستی خاک ابتدا محل را ایمن و سپس وارد عمل شدند.

ملکی گفت: پس از مدتی تلاش هر دو کارگر افغانی که یکی ۲۴ و دیگری ۴۵ ساله بود زنده اما آسیب دیده از زیر خاک بیرون امدند.

او با بیان اینکه عملیات در ساعت ۱۵:۴۰دقیقه به پایان رسید گفت: مصدومان تحویل اورژانس و محل تحویل مالک و عوامل شهرداری شد.

سخنگوی آتش‌نشانی همچنین از سقوط فرد دیگری ی در چاه یک خانه قدیمی خبر داد و گفت: در ساعت ۱۲:۲۳ دقیقه امروز ظهر حادثه سقدط در چاه در خیابان ۱۷ شهریور نرسیده به تیر دو قلو اعلام شد.

او با بیان اینکه دو ایستگاه به محل خادثه اعزام شدند گفت: در یک ملک قدیمی که در حال ساخت یک بنای جدید نیز بودند چاهی به عمق ۳۰ متر وجود داشت که یک جوان ۲۷ ساله در آن سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: یک مقنی نیز که برای کمک به این فرد داخل چاه شده بود به دلیل نداشتن لوازم مناسب در چاه گرفتار شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان فورا در محل حاضر و وارد عمل شدند گفت: هر دو فرد از چاه خارج شده اما نفر اول دچار مصدومیت شده بود. این عملیات در ساعت ۱۳:۱۶ دقیقه به پایان رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: