« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کهگیلویه
عملیات اجرایی سه درمانگاه در روستاهای پرجمعیت شهرستانهای کهگیلویه و چرام توسط خیرین و با حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، چرام، بهمئی و لنده آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان و اقشار مردم سه واحد درمانگاه خیرساز در روستاهای شهرستان کلنگ‌زنی شد.


این واحدهای بهداشتی و درمانی در روستاهای بردیان از توابع چرام، کلایه سفلی و چنگلوا از توابع کهگیلویه و به همت خیران ساخته می‌شوند.

عدل هاشمی‌پور در آیین کلنگ‌زنی درمانگاه روستای کلایه اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت خیران سه واحد درمانگاه در روستاهای حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده و هر کدام طی بازه زمانبدی ۶ ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، اعتبار هر پروژه را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه تاکنون به کمک خیران در شهرستان‌های چهارگانه 11میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: خیری که این درمانگاه‌ها را تقبل کرده تاکنون کمک‌های خوبی در حوزه‌های آموزش و آبرسانی به مناطق محروم انجام داده است.

هاشمی‌پور یادآور شد: تأمین ۱۷ کانکس برای روستاهای دورافتاده، ساخت مدرسه سه کلاسه در روستاهای مورخانی، بی‌منجگان، سرپری، سادات امامزاده علی(ع) و کمک ۲۵۰ میلیون تومانی برای آبرسانی به توگبری از جمله کارهای عام‌المنفعه این خیر گرانقدر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: