« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
لنده
از همه دلسوزان و کسانی که دل در گروی توسعه شهرستان دارند خواهان مشارکت و آمادگی ذهنی و فرهنگی مردم، برای این کار مهم داریم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در پی قرار اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی در این شهرستان طی پیامی خواهان مشارکت و آمادگی ذهنی و فرهنگی مردم، برای این کار مهم شد.

 متن پیام فرماندار لنده به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم
هُوَ أَنشأَکُم مِّنَ الاَرْضِ وَ استَعْمَرَکمْ فِیهَا ...
وخداوند زمین را آفرید و شما را مسول آباد کردن آن قرار داد..(هود 61)
مردم فهیم و قدر شناس شهرستان لنده
ضمن تبریک "سالروز زیباترین مراسم معارفه دنیا در غدیر خم امام عدالت و آزادی ،ایمان و آگاهی انسان مافوق، حضرت علی (ع)" لازم است مواردی را به اطلاع برسانیم:

در ادامه بحث خروج شهرستان از توسعه نیافتگی و انتخاب شهرستان به عنوان "پایلوت اقتصاد مقاومتی" روز سه شنبه هفته جاری با حضور معاونت هماهنگی وامور اقتصادی استانداری و دکتر نوروزی ریس سازمان مدیریت و برنامه استان با مدیریت "بنیاد علوی" که ازبنیادهای زیر مجموعه  بنیاد مستضعفان هستند و از این به بعد کارفرمای طرح پایلوت شهرستان خواهند بود در تهران جلسه ای داشتیم وتصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

1-  مدیریت طرح "پایلوت"  جناب دکتر شهریور از مدیران با تجربه و کاربلد به نمایندگی  بنیاد ماموریت هماهنگی و اجرای طرح را تا به نتیجه رسیدن بر عهده گرفتند (مدت 4 سال).

2_در دو هفته آینده جلسه ای با حضور استاندار محترم و مدیران کل دستگاههای پای کار برای ارایه نقشه راه تشکیل خواهند داد.

3_ زمینی به مساحت 1000 متر برای احداث سایت نمایندگی هلدینگها و سالن جلسات آماده  شده که از مهرماه انشاءالله عملیاتی خواهد شد.

4-سفربرخی مدیران شهرستانی و استانی به قلع گنج کرمان که محرومترین شهرستان بوده و 5 سال پیش توسط بنیاد علوی به عنوان پایلوت کارشده و هم اینک به توسعه رسیده و استفاده از تجربیات آنها ،لذا از نخبگان و افراد خلاق دعوت  تا با ارایه طرحهایی که می توانند با سرمایه گذاری بنیاد موجب تحول در عرصه اشتغال و درآمدزایی شهرستان شده به دبیرخانه فرمانداری تحویل دهند.

بنیاد هیچ محدودیتی در اعتبار ندارد وتا صدهها میلیارد تومان در طرحهایی که به اقتصاد شهرستان کمک می نماید .

"در زمینه های گوناگون از جمله"

 ورزش و حمایت از ورزشکاران وقهرمانان  شهرستان
آموزش وپرورش ووحمایت از معلمان خلاق و دانش آموزان برتر
بهداشت وحمایت از طرحهای بهداشتی وپزشکی
 گیاهان دارویی و مرکز دانش بنیان
صنایع دستی و میراث فرهنگی
طرحهای کشاورزی و صنایع تبدیلی
طرحهای دامداری و صنایع تبدیلی
 معادن ازرجمله معدن فسفات قیام و معدن گچ و دیگر معادن
 زیبا سازی روستاها و ساخت خانه های روستایی با سنگ چینی قدیمی که موجب جلب گردشگران شود.

و طرحها و ایده های خلاقانه شما که با استقرار مهندسین مشاور، مطالعه و اعتبار سنجی و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

در پایان از همه دلسوزان و کسانی که دل در گروی توسعه شهرستان دارند خواهان مشارکت و آمادگی ذهنی و فرهنگی مردم، برای این کار مهم داریم.

دست در دست هم دهیم به مهر و شهرستان خویش را کنیم آباد.

إِنْ أُرِيدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ .

دارا کریمی نژاد فرماندار محترم شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
ما هم امیدواریم که اینبار این شعارها به حقیقت وانجام برسند.فقط در حد شعار باقی نماند.هرچند با توجه به وعده های محقق نشده قبلی،چندان امیدی به اینها ندارم.مسعولان باید ابتدا استعدادها وپتانسیلهای واقعی شهرستان را بسنجند،وبه افرادی که واقعا قصد اشتغال زایی وکار آفرینی دارند،نه بر اساس روابط سیاسی وفامیلی تسهیلات پرداخت کنند.ونظارت مستمر بر کار آنها داشته باشند.از تجربیات وطرحهای ناموفق قبلی عبرت بگیرند.نکند که تزریق اعتبارات،باعث افزایش نقدینگی بشه،وپولها در جاهای دیگر هزینه شود!!با آرزوی توسعه وشکوفایی وبهتر شدن وضع اقتصادی مردم صبور شهرستان لنده.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: