« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
لنده
مقاله کارشناسان اداره بهزیستی لنده درهمایش بین المللی دانش اعتیاد در تهران مورد پذیرش قرار گرفت و به زودی توسط کاشناسان این اداره در سالن مرکز همایشهای بین المللی رازی در تهران ارائه می گردد .
پایگاه خبری آوای رودکوف:مقاله ای تحت عنوان بررسی رابطه حمایتهای تحصیلی معلمان,همسالان و والدین با نگرش جوانان به سو مصرف مواد مخدر که توسط  کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان لنده( نورعلی کاظمی_داوودفتحی_مریم بهروز)تهیه گردید درهمایش بین المللی دانش اعتیاد در تهران مورد پذیرش قرار گرفت و به زودی توسط کاشناسان نامبرده بصورت حضوری در سالن مرکز همایشهای بین المللی رازی در تهران ارائه میگردد .

نتایج این پژوهش نشان میدهد که حمایت و ارتباط نزدیک والدین در بین جوانان شهر لنده عنصر مهم و اساسی در نگرش منفی به سو مواد مخدر ودر نتیجه وابستگی به آن می باشد.

همچنین پژوهش نشان دادکه حمایتهای معلمان و همسالان نقش معناداری در پیش بینی نگرش جوانان به سو مصرف مواد مخدر در این شهر نداشته است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی حسنی
|
United Kingdom
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
مایه افتخار است که مدیر بهزیستی شهرستان لنده مقاله علمی می نویسه و مورد تایید قرار میگیره . بسیار خوب .
ببخشید اگه امکان داره بفرمایید مدرک تحصیلی و رشته تخصصی و فوق تخصصی مدیر بهزیستی شهرستان لنده چی هست ؟
چون به اعتبار مقاله کمک می کنه . واقعا خرسندیم
به همچه مسئولی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: