« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
آوای رودکوف
جامعه قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت مدیر مؤسسه قرانی و حافظ و خادم قرآن کریم و فرزندانش را تسلیت گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:جامعه قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی درگذشت خانم ملک زاده مدیر مؤسسه قرانی و حافظ و خادم قرآن کریم و سه فرزند دخترش را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

 الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ  (رعد/۲۹) «کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده اند، خوشا به حالشان و خوش سرانجامی دارند.»

با تأسف و تأثر بسیار اطلاع یافتیم خواهر مومن ،حافظ و خادم قرآن کریم، زیبا ملک زاده  در روز پربرکت عید سعید غدیرخم همراه سه فرزند عزیزشان  دعوت حق را لبیک گفتند و به ملکوت اعلی پیوستند.

جامعه قرآنی و کسانی که سالها شاهد تلاش های مجاهدانه این خادم قرآن و عترت بودند شهادت می دهند که ایشان با توشه ای مملو از خدمت به ساحت قدسی کتاب خدا با صبر و مظلومیت همراه با استقامت و حفظ روحیه انقلابی در این مسیر نورانی و صراط مستقیم گام برداشته است. طوبی لها و حسن مآب.

تاسیس کلاسهای قرآنی ،همت در آشنا کردن کثیری از نوجوانان و جوانان با آموزه های وحیانی و تلاش برای تربیت و هدایت آنان باقیات الصالحات این معلم و خادم قرآنی خواهد بود که ان شاءالله با همت همراهانشان صدقه جاریه ایشان خواهد ماند.

جامعه قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد علی الخصوص شهرستان بهمئی اگرچه  خود را عزادار فقدان یکی از حامیان صدیق خود می داند، اما عرض تسلیت می بریم به خانواده محترم ملک زاده ،امیدی ،صالحی وسایر منسوبین و علو درجات و همجواری با حضرت قرآن و ائمه معصومین(ع) را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت می کنیم .

و به درگاه ربوبی متضرعانه شهادت می دهیم که اَللهُمَّ اِنّا لا نَعْلَمُ مِنْها اِلاّ خَيْراً وَ اَنْتَ اَعْلَمُ بِهامِنّا

جهت شادی روحشان صلوات وفاتحه ای را قرائت نماییم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: