« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
لنده
مراسم گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان لنده به همت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان درسالن خدیجه کبری (س) و با حضور جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  در این مراسم ضمن نکوداشت مقام بهورز گفت: امروزه بخش اعظمی از بیماری هایی که در گذشته شیوع داشت و اما قابل پیشگیری بود به همت وجود کادر درمانی و بهداشتی در شهر و روستا خصوصا بهورزان کنترل شدند و از تعداد مرگ و میرها و تلفات به شدت کاسته شد.


وی با بیان خدمات بهورزان افزود : بخش مهمی از دستاورهای بهداشت در شهرستان ها مدیون تلاش و از خود گذشتگی های بهورزان در روستاها است.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به سکونت بهورزان در روستا و عجین بودن زندگی بهورز با زندگی روستاییان گفت : یکی از دلایل پیشرفت نظام سلامت در روستاها حضور دائمی و زندگی نزدیک بهورزان با اهالی روستاها بوده است و مهاجرت بهورزان به مناطق شهری می تواند باعث کاهش سطح ارائه خدمات بهداشتی شود.


گفتنی است در پایان این مراسم از بهورزان ؛ شهردار و اعضای سابق شورای شهر و خبرنگاران تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: