« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سیدعادل حیدری در این نامه خطاب به نمایندگان مجلس مدعی شد: استحضار دارید که آقای فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات در مصاحبه روز ۸/ ۵/ ۱۳۹۶ اقدام به خلاف واقع گویی، نشر اکاذیب و ایراد اتهامات فراوان علیه آقای دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری سابق کرد و از ۷ حکم قطعی محکومیت در حال اجرا علیه ایشان سخن گفت. ایشان به گونه‌ای درباره هزینه یارانه های مردم سخن گفت که گویا حیف و میل ۷ هزار میلیارد تومانی اتفاق افتاده و آقای احمدی نژاد محکوم به پرداخت آن است.

در بخش دیگری از این نامه ادعا شده است: طی بیش از یک ماه مراجعه حضوری به بخش‌های مختلف دیوان محاسبات و اصرار بر دریافت احکام مورد ادعا، چند دادنامه به اینجانب تحویل داده‌اند که نه تنها حاکی از ادعای دادستان دیوان نیست، بلکه برعکس عموماً حاکی از تایید اقدامات دولت قبل در حوزه های مورد ادعاست.

در بخش پایانی این نامه گفته شده است: برای احقاق حق و پیگیری حقوقی، شکایتی از ایشان به دستگاه قضایی تحویل شده است که امیدوارم رسیدگی شود، لیکن از آنجا که دادستان دیوان محاسبات مدعی است زیر نظر نمایندگان مجلس کار می کند به نظر می رسد که رفتار ایشان حافظ شأن نمایندگان ملت نیست و از این رو موضوع به استحضار رسید تا اقدام بایسته در راستای صیانت از جایگاه مجلس و نهادهای وابسته انجام گیرد.


ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین