« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
جهان
مدیر سازمان سیا مدعی شد که احتمال توافق کره شمالی با برخی خریداران از جمله ایران برای انتقال اسرار نظامی وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ «مایک پمپئو» رئیس سازمان سیا در اظهاراتی گفت: کره شمالی گذشته طولانی مدتی از گسترش و انتقال دانش و فناوری هسته‌ای خود به نقاط مختلف دنیا را دارد و دور از ذهن نیست که  برخی کشورها مانند ایران برای خرید رازهای مربوط به برنامه هسته‌ای به کره شمالی نزدیک شوند دور از ذهن نیست.

پمپئو در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: همانطور که کره شمالی به تلاش برای پرتاب موفق موشکهای دوربردتر و نصب تسلیحات هسته‌ای به این موشکها ادامه می‌دهد، بسیار بعید است که درصورت دستیابی آنها به این قابلیت، آن را در اختیار گروه‌های دیگر قرار ندهند و ایران مطمئنا یکی از کشورهایی است که مایل است برای دستیابی به این قابلیت هزینه کند.

وی درباره اطلاعات مربوط به  کره شمالی گفت: تصور می کنیم کیم جونگ اون قصد دارد از این تسلیحات برای دفاع از رژیم خود و سپس اتحاد دوباره دو کره استفاده کند. اما با اینحال نهادهای اطلاعاتی به داده‌های بسیار بیشتری نیاز دارند.

مدیر سیا همچنین درباره مبارزه با تروریستها گفت که این کشور در شکار رهبران ارشد گروه‌های تروریستی مصمم است و آنها روزهای آخر خود را سپری می‌کنند.

پمپئو در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا به دستگیری ایمن الظواهری و یا پسر بن لادن نزدیک شده یا خیر گفت: اگر به جای آنها بودم روزهای اخر خود را میشمردم./مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین