« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده ؛
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در جلسه تعامل اداره آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید گفت:مهمترین دغدغه آموزش و پرورش؛امنیت رفت و آمد دانش آموزان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه تعامل اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ونیروی انتظامی با موضوع ؛امنیت باز گشایی مدارس در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی لنده برگزارشد.


دراین جلسه سرهنگ قرائتی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان لنده گفت: هدف و وظیفه ذاتی ما برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از هرگونه حوادث و مزاحمت های احتمالی برای دانش آموزان  در مسیر رفت و آمد وساعات ورود و خروج دانش آموزان است و همچنین سعی ما بر این است که این دانش آموزان در سلامت و امنیت کامل مهر و کلاس درس را شروع کنند. و ما جهت رسیدن به این اهداف به تعامل و همکاری اداره آموزش و پرورش نیاز داریم. ایشان گفت: از آموزش و پرورش انتظار داریم ساعات پایانی و تعطیلی مدارس دخترانه طوری تنظیم شود که به تاریکی برخورد نکند. 

همچنین علی جاویدان رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده طی سخنانی اظهار داشت: امر امنیت و آسایش دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید تا پایان همکاری و هماهنگی همه ادارات و نهادها خصوصا نیروی محترم انتظامی را می طلبد . و مهمترین دغدغه آموزش و پرورش امنیت رفت و آمد دانش آموزان است و ما در این خصوص آماده هر گونه همکاری با نیروی محترم انتظامی و دیگر نهادها هستیم. آقای جاویدان در ادامه افزود که؛ همه تلاش و هدف ما هویت بخشی به همه وقایع اجتماعی است تا یک هویت اسلامی در جامعه شکل بگیرد.

در ادامه سیاوش مسئول حراست آموزش و پرورش لنده ضمن تشکر از همکاری و مساعدت نیروی انتظامی در سنوات گذشته گفت: با توجه به دغدغه همه ما که امنیت و آسایش دانش آموزان است امیدواریم با درایت و هوشمندی پرسنل عزیز ناجا و مسولان آموزش و پرورش این تعامل و همکاری ها و حضور نیروی محترم انتظامی همچون گذشته مستمر و پیوسته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: