« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
آوای رودکوف
علی آذری رئیس سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه در پیامی انتصاب سیدحسین گنجی پور را بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی آذری رئیس سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه در پیامی انتصاب سیدحسین گنجی پور را بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

همکار گرامی جناب آقای سیدحسین گنجی پور عضو محترم هیات علمی دانشگاه پیام نور دهدشت بدینوسیله انتصاب شما را به ریاست آن دانشگاه تبریک گفته و امیدوارم که با همکاری کارکنان خدوم،متعهد و وظیفه شناس  آن دانشگاه در خدمت به مردم شریف شهرستان کهگیلویه  و دانشجویان عزیز آن خطه موفق و پیروز باشید .
با احترام
علی آذری  ۱۳۹۶/۶/۲۱

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
طائفه گراییش کردی و رفتی
فرامرزقربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
جناب دکتر آذری خسته نباشید.
روحیه قدردانی وپیام تبریک جنابعالی به رییس جدید دانشگاه پیام نور عليرغم بی توجهی به اقدامات مثبت جنابعالی در مدت مدیریت شما دلالت بر آگاهی و بصیرت بالای شما نسبت به انجام وظیفه نسبت به خدمت کردن به فرزندان این خطه محروم بوده. بنده کم وبیش در جربان تمام زحمات شبانه روزی شما برای ایجاد تغيير در ساختار فیزیکی دانشگاه.و ایجاد تغییر در نگاه جامعه به دانشگاه پیام نور بودم. اما باید گفت متاسفانه با دهن کجی نسبت به جنابعالی نتوانستند یک مراسم شایسته برای تودیع جنابعالی تدارک ببینتد..انشاءالل شاهد موفقیت و سربلندي شما در عرصه علمی و حوزه وکالت باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین