« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
علی آذری رئیس پیشین دانشگاه پیام نور کهگیلویه و چرام طی نامه ای خطاب به مردم ؛ دانشجویان ؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسولان شهرستانی و استانی گزارش عملکرد خود را منتشر کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: علی آذری رئیس پیشین دانشگاه پیام نور کهگیلویه و چرام طی نامه ای خطاب به مردم ؛ دانشجویان ؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسولان شهرستانی و استانی گزارش عملکرد خود را منتشر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دانشجویان عزیز و فهیم دانشگاههای پیام نور دهدشت و چرام،  مردم شریف شهرستان های کهگیلویه و چرام ،  نماینده محترم مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران محترم شهرستان های دهدشت و چرام،مدیران محترم ادارات و نهادها، مسئولین محترم سازمانها، شرکت ها و موسسات عمومی دولتی و غیردولتی

سلام علیکم

با احترام به استحضار می رساند که این جانب علی آذری عضو هیأت علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور بهبهان و وکیل پایه یک دادگستری متولد روستای قاشکمری از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده  در مورخه 25/7/94 به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور  واحد های دهدشت و چرام منصوب شدم.در ورای پذیریش این مسئولیت دو دلیل عمده : احساس تعهد و داشتن توانایی لازم برای کمک به بهبود وضعیت آموزشی شهر و سرزمین و خدمت به مردم محروم منطقه ام  و اجابت خواست انسانهایی شریف و دلسوز در شهرستان و استان از جریان اصیل اصلاح طلبی نهفته بود  که این مسئولیت را با همه سختی ها و چالش هایی که خاص چنین مناطقی است پذیرفتم و تا تاریخ 19/6/96  نیز تمام سعی و تلاش خود را برای  ساماندهی به  امورات  این دو مرکز علمی و برون بردن آنان از برخی مشکلات اساسی مصروف داشته ام . پس از رساندن این دو دانشگاه به موقعیت مناسب و متناسب با شأن جامعه دانشجویی و مردم شریف شهرستان کهگیلویه و چرام به ملاحظه پاره ای مسائل شخصی و استمرار فعالیت های علمی-پژوهشی و حرفه ای در تاریخ 19/6/96 رسما مراتب  کناره گیری خود از ادامه ایفای نقش به عنوان مسئول این مراکز علمی را  به ریاست استان و قبلا به دوستان و همکاران اعلام نمودم . اما از آنجا که به دلیل ....................، فرصت متناسب با شأن جهت ارائه گزارش عملکرد و تبیین خدمات و تقدیر و تشکر از کسانی که در پیشبرد امورات دانشگاه و رفع موانع پیشرفت با این جانب همکاری صادقانه و دلسوزانه داشته اند، فراهم نگردید بر آن شدم تا این مرقومه را از طریق جراید و شبکه های خبری  به محضر مردم عزیز عرضه بدارم  تا حق ذایل نشود و بی انصافی رخ ننماید .

اهم فعالیت ها و اقدامات

پیشگیری از خروج مبلغ 32200000 تومان ( سی و دو میلیون و دویست هزارتومان )از بودجه دانشگاه به عنوان هزینه برق در بدو پذیرش مسئولیت،  بدهی  برق دانشگاه بابت  7 سال استفاده از ساختمان های مدیریت جهاد کشاورزی دهدشت مبلغی قریب 42میلیون برآورد و ابلاغ گردید و همین امر نیز بستر سلب حق استفاده دانشگاه از آن ساختمان ها  را فراهم آورد که این جانب با تعامل منطقی و گفتگوی سازنده و با بررسی موازین قانونی و رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق و جلسات متعدد در نهایت هزینه برق دانشگاه  را با اصلاح تعرفه و هزینه ها  به 10میلیون تقلیل داده و با پرداخت این مبلغ در یک بازه زمانی 4 ماهه از خروج مبلغ 32200000 هزار تومان از بودجه دانشگاه جلوگیری شد.

پیگیری و تعدیل مطالبات تأمین اجتماعی از دانشگاه با تقلیل مبلغ 7000000 تومان ( هفت میلیون تومان)

مدیریت هزینه های دانشگاه بگونه ای که در پایان سال 95 موفق به پس انداز جهت پرداخت بدهی های معوق دوره های بی سامانی مالی پیشین شده ایم ( مبلغی بالغ بر 110  یکصد و ده میلیون تومان، بدهی معوق سه سال پیش از مسئولیت را تسویه کرده ایم)

 راه اندازی کمپین یک قدم برای توسعه و فرهنگ و جلب مبلغی بالغ بر 9 میلیون تومان که این مبالغ صرف امورات زیرساختی دانشگاه از جمله محوطه سازی و فضای سبز و زیر سازی میدان فوتبال خاکی و تسطیح ناهمواری های موجود در دانشگاه گردید.

حوزه عمرانی

در حوزه عمرانی علیرغم عدم اختصاص بودجه به این امر، به دلیل شرایط نگران کننده دانشگاه و فضای بسیار ناخوشایند تلاش های زیادی برای جلب کمک های مردمی و همکاری دیگر نهادها و ادارات صورت گرفت و اقدامات ذیل در این راستا انجام گرفت.

خاکبرداری و تسطیع زمین پشت ساختمان آموزشی به منظور جلوگیری از ورود آب باران به ساختمان آموزشی با جلب همیاری اداره امور عشایر شهرستان

احداث فضای سبز :جهت آماده  سازی  فضای سبز  زمینی به ابعاد 150 متر طول و 8 متر عرض و 6دهم متر ضخامت ،خاکریزی گردیده است که قریب 300 تن خاک به این محدوده انتقال و تسطیع گردیده است .این امر به کمک ماشین آلات اداره راه و شهرسازی صورت گرفت و هم اکنون این قسمت به عنوان فضای سبز جدید به بهره برداری رسید.

قریب 120 تن ماسه به صورت رایگان از کارخانه داران بخش خصوصی حوزه خیرآباد تأمین و برای محوطه سازی و سنگ فرش و ... بکار گرفته شد.

 با رایزنی و ارتباط مؤثر با مدیرعامل محترم کارخانه سیمان بهبهان بالغ بر 10 تن سیمان بصورت رایگان طی دو مرحله از کارخانه سیمان مذکور دریافت و به دانشگاه انتقال یافت .

  در محدوطه دانشگاه هیچگونه سایه بان اعم از طبیعی و دست ساخته وجود نداشت و این مسئله شرایط تحصیل و حضور در دانشگاه را در ماههای گرم سال بسیار سخت و طاقت فرسا می نمود که در همین راستا اقدام به ساخت هفت( 7 عدد آلاجیق) با اعتباری بالغ 210000000ریال معادل 21 میلیون تومان گردید که مبلغ 70000000 ریال( 7 میلیون تومان)  آن از طریق افراد خیر جذب و  پرداخت گردید

لوله کشی و آبیاری تحت فشار جهت  فضای سبز موجود دانشگاه بصورت مکانیزه  با استفاده از آب پاش  هانتر که این اقدام با استفاده از  اعتبار حاصل از سرانه دانشجویی با اعتباری بالغ بر 11 میلیون تومان انجام گردید.

محوطه فضای سبز واقع در جلوی دانشگاه که قبلا با کیفتی نازل نیز انجام شده بود و سنگلاخی بیش نبود با استفاده از مصالح ساختمانی تحصیل شده سامان داده شد و  مساحت 360 مترمربع آن در نهایت با موزائیک فرش گردید و اعتباری بالغ بر 13میلیون تومان برای آن صرف گردید

قریب 400 متر بلوار شهدای دانشگاه  نهال کاری گردید و یک توپ لوله 400 متری از فردی خیر دریافت و درختان کاشته شده بصورت قطره ای آبیاری می گردد.

زمینه سازی برای فعالیت درآمدزا در بخش کشاورزی : با عنایت به وجود یک حلقه چاه محفوره در دانشگاه پیگیری لازم جهت صدور پروانه آن از اداره آب شهرستان صورت گرفته و پروانه آن در شرف صدور است و از طرفی به آماده سازی و سکوبندی جهت یک عدد سبتیک به ظرفیت 40000 لیتر آب زمینه برای آبیاری بخشی از زمین دانشگاه و هدایت آن به سمت درآمدزایی در بخش کشاورزی فراهم شد و سرمایه گذار مربوط به این بخش شناسایی و بستر تنظیمقرارداد واگذاری حق بهره داری از 7 هکتار زمین دانشگاه جهت فعالیت کشاورزی  با پیش بینی منافع مالی متناسب برای دانشگاه فراهم گردید.

اخذ یک انشعاب مستقل برق جهت روشنایی ورودی دانشگاه و بخش نگهبانی

بدلیل ناکافی و هزینه بر بودن استفاده از یک انشعاب برق موجود در دانشگاه و فاصله زیاد ترانس برق ؛ بارایزنی و همکاری مسئولین مربوط یک فقره انشعاب برق مستقل برای نگهبانی دانشگاه اخذ گردید.

تجهیز  بخشی از محوطه پیرامونی دانشگاه  به دوربین مداربسته و ارتقای سطح امنیت آن در جهت پیشبرد پدافند غیرعامل

جلب موافقت اصولی فنی و حرفه ای شهرستان جهت آموزش مهارتهای کاربردی به دانشجویان در کنار تحصیل به دو روش آموزش های جوار دانشگاه و آموزش در مرکز فنی حرفه ای در پانزده رشته فنی، که این خدمت بناست به صورت رایگان به دانشجویان ارائه شود امید است که بستر جهت اقبال داوطلبان به دانشگاه پیام نور از این رهیافت بیشتر شود.

جلب درآمد از طریق استفاده بهینه از فضاهای آموزشی  با اجاره دادن سالن تربیت بدنی

سند زمین

 علیرغم آنکه زمین دانشگاه  در بدو تأسیس واگذار گردیده بود ولی هنوز رسما به دانشگاه انتقال نیافت که باجلب موافقت اداره مسکن و شهرسازی شهرستان و اداره کل استان جهت صدور سند زمین دانشگاه به مساحت 11 هکتار، سند زمین در مرحله صدور قرار گرفت که اگر این مشکل در سال های پیشین پیگیری و مرتفع می شد فرصت های رشد سازمانی و توسعه رشته و ایجاد مقطع تحصیلات تکمیلی برای دانشگاه فراهم می شد .

 استقرار دانشگاه پیام نور واحد چرام در دانشگاه علم و صنعت این شهر با جلب همکاری ریاست آن دانشگاه و خاتمه دادن به نگرانی ها و اضطراب دانشجویان و حل مشکل مکان و کاهش هزینه های دانشگاه پیام نور چرام برای سازمان.

تسویه بدهی های دوره ریاست پیشین

مضاف بر تعدیل هزینه های برق و تأمین اجتماعی به شرح پیش گفته ،در دوره ریاست پیشین در طی سال های 92،93 و 94 مبلغی بالغ بر 130میلیون بدهی معوق مانده که با مدیریت هزینه ها و تأمین نیازهای دانشگاه به شرح پیش گفته ،تاکنون بالغ بر 110 میلیون تسویه و پرداخت گردید.

ساماندهی به حوزه های اداری، مالی و آموزشی و تلاش برای بهسازی فضای دانشگاه و افزایش سطح نگاه مثبت به داانشگاه پیام نور دهدشت و ارتقای نقش مشارکتی آن در مناسبات شهرستان برنامه راهبردی این جانب در طول دوره مسئولیت بوده است، احداث ساختمان مذهبی و فرهنگی دانشگاه با زیربنای 400 متر مربع و اقدامات ریز و درشت دیگر...

به اجمال باید بگویم که در دوره مدیریت این جانب مبلغی بالغ بر 200000000 دویست میلیون تومان اعتبار بصورت  نقدی ، مستقیم و غیرمستقیم برای دانشگاه تأمین و تضمین گردید چیزی معادل بودجه جاری دو سال دانشگاه و با مدیریت هزینه  ها نیز مبلغی بالغ بر 110میلیون تومان بدهی های معوق  دانشگاه تسویه گردید.

تشکر و قدردانی

 از ذکر موارد غیرملموس عبور کرده و در پایان بر خورد فرض و واجب می دانم  از همه اشخاص حقیقی و حقوقی که به نوعی در تحقق اهداف و برنامه  های این جانب و حل مشکلات دانشگاه به این جانب کمک نموده اند تقدیر و تشکر کنم.

تشکر از همکاران

قبل از هرچیز از همه همکارانم که در طول 22 ماه و 24 روز پیوسته با این جانب همکاری نمودند ، سختی ها و مرارات های  پیش روی دانشگاه را تحمل کردند، از برخی حقوق و امتیازات خود چشم پوشی نمودند و با سعه صدر در راستای حاکمیت قانون و انضباط اداری بر اسب چموش نفس راحت طلب و فرصت طلب لگام زدند و با این جانب همراهی کردند تشکر می کنم و از همه آنها به خاطر هر بدی و یا اجحافی که چه بسا عمدا یا سهوا در حق شان مرتکب شدم حلالیت می طلبم  و همین طور از همه همکاران ستاد استان که با خوشرویی و صداقت پیوسته با این جانب همکاری کردند و در اجابت خواسته هایم برای حل مشکلات دانشگاه مهرورزانه عمل کردند و با قدرشناسی و تشویق مرا در ادامه تلاش برای گذراندن دانشگاه از سختی ها و موانع مصمم تر نمودند، تشکر می کنم و اگر در گفتگوها و مراودات اداری در حق شان بدی کرده ام طلب حلالیت و گذشت دارم

تشکر از حامیان

از همه شخصیت ها و رجل سیاسی جریان اصلاح طلبی و همه نیک اندیشان و راست کرداران جریان اصول گرایی که با واقع بینی و بدور از حب و بغض های سیاسی مستقیم یا غیر مستقیم، در فرایند انتقال مسئولیت به این جانب حمایت و یا همراهی نمودند، تشکر می کنم و به طور خاص مراتب قدردانی خود را از آقایان دکتر سید قادر لاهوتی، حاج آقای صدوقی، دکتر دارا کریم نژاد، جناب دکتر پوزش، دکتر سید علی سراج ریاست پیشین دانشگاه پیام نور استان ، دوستان جوانم ، اقایان روح الله  جعفر آزاد، دکتر مهدی شریفی و مهندس علی مهرابی ودر رأس سید بزرگوار،نیک سیرت و دلسوز  جناب سید ضیاء الدین رضا توفیقی که در بدو مسئولیت به این جانب اعتماد  نموده و با حمایت مجدانه و صادقانه در راستای واگذاری مسئولیت به این جانب تلاش نمودنداعلام می دارم .

تشکر از اشخاص حقیقی و حقوقی

در راستای انجام خدمات پیش گفته اشخاصی حقیقی و حقوقی به این جانب کمک نمودند که در همین راستا از :

جناب آقای بصیر ، جناب آقای موسوی، جناب آقای کوروش مظفر،  مالکان کارخانه های سنگ شکن واقع در خیرآباد جلیل و خیرآباد گهر،  جناب آقای رضا جمالی  کارمند شرکت نفت گچساران ، جناب حاج خداداد طیبی  کارمند شرکت نفت امیدیه، جناب مهندس ربیعی مدیر شرکت حمل و نقل در ایلام،  سرور گرامی حاج تیمور جلیل  معاون اسبق شرکت گاز استان ، سرکار خانم مومنی از کرمان، سرکار خانم کشاورز از گچساران، جناب دکتر رازقی از بهبهان، جناب آقای حاذق نژاد کارمند دانشگاه فرهنگیان بهبهان، مدیر عامل محترم کارخانه سیمان بهبهان جناب مهندس شریفی، دوست عزیزم جناب آقای هماپور کارمند شرکت سیمان بهبهان، جناب مهندس امینی مدیرمحترم اداری و مالی شرکت سیمان بهبهان،  جناب مهندس تارم رئیس محترم اداره راه شهرسازی دهدشت، جناب آقای شرافتمند کارمند محترم اداره راه و شهرسازی دهدشت، جناب آقای یاری زاده رئیس محترم اداره ثبت شهرستان دهدشت،  جناب آقای اجتهادی رئیس محترم اداره امور عشایر شهرستان دهدشت، جناب دکتر امیر بهشاد ریاست محترم دانشگاه صنعت و معدن چرام ، جناب آقای مهندس محمدظاهر آخش، جناب آقای مهندس غندی معاون محترم شهردار دهدشت ، جناب آقای دکتر تخشا شهردار محترم دهدشت،  جناب آقای مهندس پرویزی رئیس محترم شرکت برق ناحیه کهگیلویه، جناب مهندس عادلی مسئول اداره مهندسی شرکت برق استان ،  جناب آقای بهمن محمدی رئیس امور مشترکین شرکت برق استان، جناب آقای مهندس یعقوبی رئیس واحد مهندسی شرکت برق ناحیه دهدشت، جناب آقای دانشمند ریاست محترم اداره تأمین اجتماعی شهرستان و همکاران آقایان  قیصری و کوهی سوق، جناب حاج ابراهیم ایزدیان و جناب مهندس علیپور در اداره کل تأمین اجتماعی استان، جناب آقای کاظمی مسئول واحد املاک اداره کل راه و شهرسازی استان و کارشناسان واحد ذیربط، جناب آقای مهندس پیمان جو معاون حقوقی و املاک اداره کل راه و شهرسازی استان، رئیس پیشین و اخیر اداره امور آب شهرستان دهدشت جناب مهندس آران و جناب مهندس دمساز، جناب مهندس طاهر دمساز رئیس محترم اداره فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه، جناب مهندس داوودی مهر مدیرعامل محترم آب منطقه ای استان و معاون محترم ایشان جناب مهندس مصلح  و همه عزیزانی که با تعهد ، ایثار و از خود گذشتگی به این جانب  در قالب کمک های نقدی ، کالایی، مصالح، خدمات و تجهیزات همکاری صادقانه و دلسوزانه داشته و به این بنده لطف داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند منان خواستارم که همه مساعدت های شان را در شمایلی نیکو در دنیا و آخرت نصیب شان گرداند و همچنین ازقاطبه کسبه و بازاریان از تمام صنوف که در شرایط نابسامانی مالی دانشگاه مدارا نموده و اقلام و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دانشگاه گذاشته اند و علیرغم تأخیر چندساله در دریافت مطالبات سال های پیش با وقارو متانت تا تسویه طلب صبر و تحمل نمودند تقدیر و سپاس ویزه دارم  .

در پایان برای موفقیت های آتی این جانب در مسیر امور علمی و پژوهشی٬ محتاج دعای خیرخواهان و دلسوزان هستم.

خدایا چنان کن سرانجام کار      تو خشنود باشی و ما رستگار
علی آذری 22/6/96

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
درود بر جناب آذری فرزند صالح لنده..جناب آذری کاشکی قدمی برای توسعه منطقه گردشگری موگرمون بر میداشتید که خیری که برای خانه رواست برای مسجد حرام است..هیچ جا زادگاه نمی شود..پیشنهاد می شود کمپینی متشکل از جابعالی ودوستان دیگر ازجمله حاج آهنجان،جرنده،علی یارافتخاری،سپهرو..دیگر عزیزان تشکیل گردد وجهت محرومیت زدایی منطقه از راه جلب خیرین و.. تلاش شود البته اگر به فقر زدایی و عرق وطنی باور داشته باشیدباتشکر
سراج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
1
هیچکدوم ازنکات فوق لازم نبود.همه اش بزرگنمایی هست.پیام نور که به اندازه دبیرستان بزرگسالان نیست.راستی کل سرمایه درگردش و...100میلیون نشدالان یه ماشین خارجی600میلیونه
علیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
خوب شد که بالاخره آقای آذری به آغوش رسانه شهرشان بازگشتند امیدوارم که این موضوع آغازگر قلم زدن ایشان در شناساندن لنده وفریادمظلومیتش باشندامیدوارم قلم زیبای ایشان زکات علم خود رابه لنده بپردازند آقای آذری به آشتی بالنده خوش آمدید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: