« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
آوای رودکوف
احمدرضا کلانی فعال فرهنگی اجتماعی با ارسال پیامی از تلاش نیروهای انتظامی،نظامی و امنیتی در راستای مبارزه با اشرار و مخربین امنیت تقدیر و تشکر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛احمدرضا کلانی فعال فرهنگی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از تلاش نیروهای انتظامی،نظامی و امنیتی در راستای مبارزه با اشرار و مخربین امنیت تقدیر و تشکر کرده است.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امروز می بینیم که در راستای تامین امنیت و برقراری امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاوران و شیرمردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران و همین طور از مرزهای میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در این راستا شهادت مامور انتظامی شهید نظم و امنیت در استان کهگیلویه و بویراحمد شهید ” سروان عبدالخالق فرزادیان” شاهدی براین ادعاست.

مردم ولایتمدار و شریف استان می بینند و شاهد این هستند که دستگاههای بانی نظم و امنیت با اقتدار مثال زدنی با برخوردی سریع و عکس العمل بسیار مناسب با اشرار، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بشدت برخورد کرده اند و خواهند کرد و در این راستا ذره ای کوتاه نخواهند آمد. و مردم شهید پرور قدردان این رشادتها و ازجان گذشتنهای ماموران هستند.

در پایان از پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان و گچساران و کلیه نیروهای امنیتی و سپاه پاسداران مقتدر که برای حفظ امنیت و مقابله با اشرار همت و تلاش جانانه می کنند، تقدیر و تشکر کرده  و امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه مقام معظم رهبری حضر ت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف وعزیز همچون گذشته موفق باشند.
فعال فرهنگی
احمدرضا کلانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: