« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
لنده
جلسه ی مشترک مناسب سازی محیط و شورای سازماندهی امور سالمندان و معلولین شهرستان لنده در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ جلسه ی مشترک مناسب سازی محیط و شورای سازماندهی امور سالمندان و معلولین شهرستان لنده در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در ابتدای این نشست اظهار داشت:مناسب‌سازی و ایجاد محیطی بدون مانع و تسهیل دسترسی برای همه بخصوص معلولان، سالمندان و کودکان دارای الزامات قانونی است.


نورعلی کاظمی  هدف از مناسب سازی را افزایش سطح ایمنی محیط زندگی و امکانات مورد نیاز معلولان جهت ترغیب آنان به حضور فعال در عرصه های اجتماعی و ایجاد محیط بدون مانع و دسترسی برابر از امکانات برای افراد معلول برشمرده و اظهار داشت این اقدام به عنوان اولین قدم در احقاق حقوق معلولین بوده که در نهایت منجر به ارتقاء کیفیت زندگی آنان خواهد شد.


در این جلسه مقرر گردید همه ی ادارات و نهادهای اداری شهرستان لنده در جهت روانسازی محیط رفت و آمد و همچنین تکریم سالمندان و معلولان در حوزه کاری خود اقدام نمایند.
همچنین مقرر شد یکی از پارکهای شهر جهت رفت و آمد سالمندان مناسب سازی گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین