« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
جهان
' هادی العامری' دبیرکل سازمان بدر و از فرماندهان ارشد الحشد الشعبی عراق نسبت به ' تبعات خطرناک برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق و احتمال وقوع جنگ داخلی در این کشور هشدار داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا، العامری که روز پنجشنبه در همایشی به مناسبت گرامیداشت غدیر در نجف اشرف سخن گفت ، افزود که اگر تنش ها در خصوص همه پرسی اقلیم کردستان متوقف نشود، جنگ داخلی در عراق حتمی است.
وی خواستار متوقف شدن روند همه پرسی در اقلیم کردستان عراق شد و گفت که از دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق و کشورهای جهان می خواهد که جلوی حرکت عراق به سمت جنگ داخلی را بگیرند.
وی همچنین نسبت به تاخیر برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در سال آینده در سایه تحولات جاری در این کشور هشدار داد و گفت که تاخیر در انتخابات پارلمانی به معنی ورود عراق به تونلی تاریک است.
دبیرکل سازمان بدر با تاخیر زمان برگزاری انتخابات پارلمانی عراق مخالفت کرد و افزود که از پارلمان عراق می خواهد هرچه زودتر اعضای جدید کمیسیون عالی مستقل انتخابات پارلمانی را معرفی کند.
برخی از رهبران سیاسی عراق پیشتر از وجود تلاش هایی برای به تاخیر انداختن انتخابات پارلمانی عراق خبر داده بودند و گفته می شود آمریکا مهمترین قدرت خارجی است که موافق تاخیر انتخابات پارلمانی در عراق است.
خاورم *4*353*1770* 1324// انتشار دهنده: فردین پازوکی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: