« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
جهانگیرایزدپناه
قضیه بر جام همچو حالتی پیدا کرده از یک طرف عوام الناس همیشه بیچاره بالاخره سئوال می کنند چه شد بهبود شرایط زندگی ؟ کو دستاورد دولت جدید؟ حضرات دولتی ها هم میگویند برجام تدبیر و دستاورد بس عظیمی است و به حل بقیه مشکلات هم امید داریم و.....
پایگاه خبری آوای رودکوف-استاد«جهانگیرایزدپناه»: عرض شود نقل است که روز کودتای 28 مرداد تیمسار زاهدی همراه عده ای بالای تانکی بودند و تانک آهسته به مرکز رادیو می رفت که برکناری مصدق و حکم نخست وزیری زاهدی را اعلام کند .

بعد از پیروزی کودتاگران هر کسی پست مهمی ،وزارتی ، وکالتی، مدیر کلی میخواست ویا در صدد بدست آوردن پول و پله کلانی بود ، ادعا می کرد که من 28مرداد همراه تیمسار زاهدی بالای تانک بودم . آن تانک ،" تانک ترقی " شده بود و خیلی ها هم ادعا داشتند که بالای آن تانک بودند .
تا این که یکی از آن طنز پردازان بنام خسرو شاهانی به فغان آمد و نوشت : "آخر مگر بالای یک تانک چند نفر جا می گیرند ؟"

حالا هم این قضیه بر جام همچو حالتی پیدا کرده از یک طرف عوام الناس همیشه بیچاره بالاخره سئوال می کنند چه شد بهبود شرایط زندگی ؟ کو دستاورد دولت جدید؟ حضرات دولتی ها هم میگویند برجام تدبیر و دستاورد بس عظیمی است و به حل بقیه مشکلات هم امید داریم و.....

اما اصل قضیه چیز دیگری است که عین همان " تانک ترقی " فوق الذکراست. تریبون داران عبادی –سیاسی مان از مرکزگرفته تا روستاها، آینده و پله های ترقی و اثبات صرات المستقیمی خود را در این می بینند که حتما آخرهرهفته گریزی به قضیه برجام بزنند و نفرین و لعنتی نثار آن کنند و در مورد بیگانگان وفراموش نکردن مجازات " فتنه گران " برحذرباش و هشداری دهند . خلاصه طعن و لعن این برجام وفتنه گران نقش همان تانک فوق الذکر را پیدا کرده است.

خداوند همه ما را مآل اندیشی (نه مال اندیشی )عطا بفرما " .

کله پوک (جهانگیرایزدپناه)

یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: