« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مصیب حیدری خبر داد
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد از برگزاری اولین مرحله جشن عاطفه ها در 100 پایگاه ثابت و سیار این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیر روابط عمومی کمیته امداد استان با حضور در مراسم استقرار پایگاه ها و برگزاری جشن عاطفه ها در استان گفت: امروز، 100 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مساجد ، بسیج و مراکز نیکوکاری در حال جمع آوری کمک های مردمی هستند.


مصیب حیدری افزود: چهارشنبه 19 مهر ماه سال جاری، مرحله دوم جشن عاطفه ها، در 506 مدرسه استان ، کار جمع آوری کمک های مردمی را انجام می دهند.

حیدری با یادآوری اینکه مردم خیر و نیکوکار در سال گذشته، مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند، ادامه داد: پیش بینی می شود این مبلغ با توجه به اسقبال گسترده مردم استان نسبت به سال گذشته، از رشد بالاتری برخوردار باشد.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان، یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در دانش آموزان عنوان کرد و گفت: جشن عاطفه ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، سازمان دانش آموزی ،آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می شود.

حیدری با بیان اینکه مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری تلفن همراه # ۵ * ۰۷۴* ۸۸۷۷* ، با وارد کردن مبلغ مورد نظر در جشن عاطفه ها شرکت کنند،عنوان کرد: شماره حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع آوری کمک های مردمی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: