« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
در نماز جمعه امروز لنده عنوان شد
دارا کریمی نژاد پیش از خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان لنده با اشاره به چگونگی اجرای طرح پایلوت اقتصادمقاومتی به کارفرمایی بنیاد مستضعفان در این شهرستان از همه ی نخبگان و اقشار مختلف مردم خواست برای توسعه شهرستان همراه وهمگام عمل ورود نمایند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دارا کریمی نژاد فرماندار لنده پیش از خطبه های نمازجمعه امروز این شهرستان با اشاره به چگونگی اجرای طرح پایلوت اقتصادمقاومتی به کارفرمایی بنیاد مستضعفان؛ از همه ی نخبگان و اقشار مختلف مردم خواست برای توسعه شهرستان همراه وهمگام عمل نمایند.

*کریمی نژاد با اشاره به سفرمدیریت محترم بنیاد علوی به شهرستان لنده خطاب به مردم گفت:لازم می دانم  در ارتباط با توسعه شهرستان مطالبی را محضر شما ارایه نمایم:

*در ادامه  پیگیری طرح پایلوت اقتصادی شهرستان ؛ مدیریت  طرح به مدت دو روز در شهرستان بودند و ضمن آشنایی کلی با مزیتهای نسبی شهرستان اقدام به اجاره ساختمانی جهت استقرار خود نمودند.

 *با همکاری ومشارکت خوب یکی از اهالی شهرستان مقدار 3000 هزار متر زمین برای احداث ساختمان های مربوط به استقرار نمایندگی 5 هلدینگ زیر نظر بنیاد علوی دراختیار مدیریت قرار گرفت.

*قطعا با شروع به کار این ساختمان با زیربنای بیش از 1000 متر برای تعدادی از کارگران ساختمانی مشاغل مرتبط در شهرستان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

*ضمن اینکه قبلا یاد آور شدم با احصاء مزیتهای قابل سرمایه گذاری از سال آینده این اشتغال زایی رونق مضاعف خواهد گرفت.

*مطلب دیگر در راستای همان اقتصاد مقاومتی است که برای اولین بار نمایشگاه دستاوردهای هنری،صنایع دستی،محصولات کشاورزی و دامی شهرستان همراه با فرهنگ و هنر از روز 25 شهریور آغاز می شود.

*نمایشگاهی که با بیش از 70  محصول هنرهای دستی که از انگشتان خلاق هنرمندان شهرستان خلق گردید و مشاهده بخشی ازآتها مدیران بنیاد  را  به تحسین واداشت و قطعا در آینده با برند لنده  به بازار ایران و حتی کشورهای دیگر روانه خواهد گردید.

*و بنا به گفته مدیران مربوطه خود بنیاد همه صنایع دستی را خواهد خرید و به سازندگان آنها وام داده و آنها را به عنوان مدرس خلاقیت مورد نظر حمایت جدی خواهند کرد.

*انتظار داربم حال که سالهاست خیلی از مردم شهرستان برای خرید به شهرستانهای همجوار مراجعه می کنند در فضای مجازی و دعوت از دیگر شهرستانها آنها را تشویق  به آمدن به لنده نماییم .

* از همه نخبگان ،تحصیل کردگان و اقشار مختلف می خواهم که به آگاه نمون مردم برای مشارکت وهمکاری تلاش کنند و امید و انگیزه را چاشنی گفتمان خود نمایند.

*در پایان از تلاشهای دکتر خادمی استاندار خدوم ،فهبم و علیم که در تصویب پایلوت اقتصادی شهرستان سهم به سزایی داشتند و همچنین دوره ای که استان کمترین رشد و توسعه را داشت توانست بیشترین اعتبارات را جذب و استان را در مسیر توسعه قرار دهند تشکر می کنم و قطعا تخریب فرزندان شایسته استان برای تخریب کنندگان نتیجه معکوس خواهد داشت.

شعار و شعور ما این است که:ما توانستیم ،می توانیم و خواهیم توانست

با توکل به پروردگارتوانا و یاری مردم دانا لنده را به اولین ها بر می گردانیم.

انشاءالله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: