« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
بهمئی
فعالیت 30 پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در روز جشن عاطفه‌ها در شهرستان بهمئي
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛« مدير كميته امداد شهرستان بهمئي »  با بیان اینکه جشن عاطفه هاي امسال با شعار مهر در انتظار همدلی در نقاط مختلف شهرستان بهمئي برگزار می شود ، گفت :  این مراسم با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئي در دو مرحله برگزار خواهد شد.


« آقاي خداپرست » با بيان اينكه ، در حال حاضر  1321  هزار دانش آموز نیازمند  ، 415 يتيم ، 195 دانشجو درسطح شهرستان بهمئي شناسایی شده اند افزود : مهمترین نیاز جشن عاطفه ها برای دانش آموزان کمک های نقدی ، لوازم التحریر، کیف و کفش است که خیرین می توانند کمک های خود را به پایگاه های تعیین شده در سطح شهر اهدا کنند.


« وي » همچنين گفت : برنامه اختصاصی جشن عاطفه ها در دو مرحله اجرا می شود ، كه مرحله اول در روزهای پنجشنبه و جمعه  23 و 24 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در پایگاه‌های کمیته امداد ، مراکز نیکوکاری ، بسیج ، مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه و مرحله دوم نیز روز چهارشنبه  19 مهرماه در مدارس برگزار می شود.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: