« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار و رعد و برق در بعدازظهر امروز و فردا در بوشهر، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد اصغری با هشدار درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: برای امشب به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق برای مناطق جنوبی و نیمه‌غربی استان فارس، برخی مناطق استان کهکیلویه و بویراحمد، مناطق شمالی و نیمه شرقی استان بوشهر و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردا عصر و اوایل شب مناطق جنوب و غربی فارس، مناطقی از کهکیلویه و بویراحمد، مناطق شمالی و شرقی بوشهر تحت تاثیر رگبارهای موقتی باران به شکل ناگهانی قرار می‌گیرند که روان‌آب حاصل آن از می‌تواند سیلاب‌های محلی در مسیل‌ها ایجادکند.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه این مناطق عشایرنشین هستند برای جلوگیری از خسارات احتمالی بر اثر روان‌آب‌ها در بازه زمانی بعدازظهر تا اوایل شب امروز و فردا آمادگی لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی را داشته باشند.

اصغری درباره وضعیت آب‌وهوای تهران برای روزهای آینده اظهار داشت: در تهران روند کاهش دما را از روز یکشنبه شاهد خواهیم بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه در تهران کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و صبح دوشنبه و سه‌شنبه نیز تهران با کاهش دما همراه خواهد بود ضمن اینکه در روز یکشنبه آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: