« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
کهگیلویه
نماینده مردم کهگیلویه ؛ بهمئی ؛ لنده و چرام در پیامی انتصاب دکتر علی‌محمد احمدی را به سمت استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نمودند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده کهگیلویه بزرگ در پیامی پیامی انتصاب دکتر علی‌محمد احمدی را به سمت استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نمودند

متن پیام ایشان به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی محمد احمدی استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و تحیات و صلوات برمحمد و آل محمد (ص) هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت را گرامی میدارم و فرا رسیدن ماه حزن و اندوه و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) را تسلیت عرض نموده و انتصاب شایسته و خردمندانه جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
با کمال افتخار نوید می دهم که فرصت خدمت در استان ولایتمداری را به دست آورده اید که شاخصه ها و مؤلفه های بسیار نیکو و فراوانی دارد از جمله:
سابقه درخشان مبارزه با طاغوت٬ حضور در صحنه های پیروزی انقلاب، حضور مؤثر در دفاع مقدس٬ و پیشگام بودن در کشور به نسبت جمعیت، مشارکت فعال در مسائل کشور، جانفشانی و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب در کنار امام راحل (ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب٬ که همه نشأت گرفته از مذهب شیعه و دین مبین اسلام است.
قطعا می دانید که این مردم مؤمن، انقلابی٬ صادق، مهمان نواز و قدردان هستند و استان دارای ذخایر و منابع متعدد خدادادی و طبیعی در زمینه های مختلف نفت و گاز٬ آب، معادن٬ جنگل، زمین حاصلخیز٬ جاذبه های طبیعی و گردشگری و ...  و از طرفی نیروی انسانی متخصص و متعهد  می باشد.
جای بسی خوشحالی و امیدواری است که جنابعالی انسانی شایسته، توانمند ٬ متعهد و دارای تجارب گران سنگِ تحصیلی، عمومی، تخصصی و مدیریتی هستید.
اینجانب به عنوان وکیل و خادم مردم در خانه ملت و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی٬ نظر به شناخت و سابقه ی کاری طولانی٬ خود را یار، همیار و همکار شما در خدمت به مردم و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانم و در این راه از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهم کرد.
لازم میدانم نکاتی را صرفا در جهت پیشبرد امور به حضور شریفتان تقدیم دارم.

مستحضرید که لازمه برنامه ریزی مدون برای توسعه٬ شناخت کامل و کافی از عرصه های مختلف سیاسی٬ فرهنگی٬ اقتصادی و اجتماعی است و خوشبختانه راه های رسیدن به این منظور وجود دارد که مستلزم اعمال دقت٬ رعایت ظرافت، داشتن حساسیت٬ پرهیز از افراط و تفریط و دوری از افرادی است که با تنگ نظری و سیاست زدگی، نظام، انقلاب و رهبری دغدغه و اولویت آنان نیست.
 می دانید که استانمان بویژه شهرستان های چهارگانه حوزه انتخابیه ام ( کهگیلویه٬ بهمئی، چرام و لنده ) به دلایلی که ذکر آن در این مقال نمی گنجد در ردیف استان ها و شهرستان های کمتر توسعه یافته است که متأسفانه همچنان در مسایل زیر ساختی و اولیه با اشکالات جدی و اساسی روبرو هستیم.
علیرغم حمایت و مساعدت های استاندار سابق و مدیران سطوح بالاتر٬ همچنان مباحث فرهنگی مورد بی مهری است که انتظار میرود مورد توجه ویژه قرار گیرند.
 لازم می بینم گریزی بزنم  به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال 73 به استان و دغدغه های آنروز و امروز ایشان در مورد مباحث و موارد مختلف این خطه شهید پرور به خصوص اشتغال٬ اقتصاد مقاومتی٬ فرهنگ، معضلات اجتماعی و ... را یادآور شوم و با کمال تأسف بگویم که هدیه آنروز معظم له به مردم ( جاده پاتاوه به دهدشت ) هنوز عملیات اجرایی آن ادامه دارد لذا تقاضا دارم به جهت اهمیت موضوع٬ در صدر برنامه ها و اولویت ها قرار گیرد.
جا دارد فضای سیاسی حاکم بر استان را متذکر شوم و امیدوار باشم تمام سعی خویش را بر رعایت انصاف و عدالت در برنامه ریزی مالی با رعایت اولویت ها و نیز واگذاری مسئولیت ها و مناصب بر اساس اصل شایسته سالاری و انقلابی بودن در سرلوحه کارتان باشد.
 یکی از راهبردهای مجمع نمایندگان و استاندار سابق دعوت از مسئولان کشوری و لشکری بمنظور توسعه و گره گشایی از مشکلات مردم بوده که امیدوارم با توکل برخدا و همفکری تداوم داشته و برنامه ریزی بهتری انجام گیرد.
یکی از مهمترین اقدامات خصوصا در بخش صنایع و معادن که امیدواری و آینده روشنی را در مردم بوجود آورده ورود مجامع خیریه، سرمایه گذاران و هلدینگ های وابسته به دولت است که مجدانه تقاضا دارم تدابیر و برنامه ریزی لازم در جهت ادامه و عملیاتی شدن مصوبات اتخاذ گردد.
علیرغم تأکیدات ریاست محترم جمهور، مصوبات سفر اخیر به استان بعضا در بلاتکلیفی بسر می برند که شایسته است با پیگیری و رایزنی به سرانجام برسند.
حضرت آیة الله ملک حسینی و روحانیت معظم بزرگ که از سرمایه های این استان می باشند و نیز ائمه ی محترم جمعه٬ همکاران ارزشمندم در مجلس، نخبگان و دلسوزان نطام مقدس جمهوری اسلامی در مجامع دانشگاهی و حوزوی٬ فرهنگیان، سایر صنوف و اقشار و اصحاب رسانه٬ ظرفیت ها و استعداهای بالقوه ای هستند که می توانند و آمادگی دارند که در توسعه همه جانبه استان مفید و مؤثر باشند.

امید است با بهره گیری و مشاوره با این عزیزان٬ جلب و گسترش مشارکت های مردمی٬ تأسیس و توسعه مجامع و تشکل های گوناگون و همه جانبه به منظور آبادانی استان صورت گرفته و شتاب بیشتری به خود بگیرند.
انتظار ویژه و اکید دارم سفرهای منطقه ای و شهرستانی بصورت میدانی را در دستور کارقرار دهید تا با نظارت و پیگیری جدی٬ پروژه هایی که در توسعه استان مؤثرند فعال تر شوند و مردم مطابق برنامه زمانبندی از وجود و برکات شان بهره مند و متنفع گردند.
در پایان مجددا از زحمات، تلاش ها و خدمات دکتر سید موسی خادمی خاضعانه تشکر و سپاسگزاری می نمایم.
 رجاء واثق دارم آنچه که مایه امیدواری٬ موفقیت و عملیاتی شدن این موارد و سایر برنامه های استانداری است، نشاط جوانی٬ درایت، روحیه کار٬ تعامل٬ اعتماد به نفس و انقلابی گری است که در وجود شریفتان سراغ دارم.
امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات رهبر فرزانه انقلاب موفق و منصور باشید.

                  عدل هاشمی پور

وکیل و خادم مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در خانه ملت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: