« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
یاسوج
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در مورد چگونگی توزیع بسته های لوازم التحریردر بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد توضیحاتی ارائه‌داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ؛محمدنظری با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و نیازمندی  دانش آموزان مددجو به لوازم التحریر گفت: امسال، سه هزار و ۵۰ بسته تحصیلی به ارزش   ۳۰۵ میلیون تومان با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) و با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند توزیع‌می شود.

 وی با بیان اینکه ارزش هر بسته تحصیلی صد هزار تومان است ، ادامه داد: این بسته ها علاوه بر لوازم التحریر،شامل کیف و دفتر است که در بین دانش آموزان مناطق محروم با ضریب محرومیت هشت توزیع‌می شود.

 نظری با اشاره به اینکه در سال جاری، سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز در این مناطق مشغول به تحصیل می شوند، از همه مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در تأمین این بسته‌های تحصیلی و رفع نیازهای دانش آموزان محروم نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد را یاری‌کنند.

 وی عنوان‌کرد: هم اکنون کار توزیع بسته های تحصیلی آغاز و تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید تمامی آنها بین دانش آموزان نیازمند مناطق یاد شده‌توزیع‌خواهد‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: