« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
سال گذشته
۱۶۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در سال گذشته از سوی بانک رفاه کارگران وام اشتغال دریافت‌ کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ؛ فرید محبی، ضمن تشکر از همکاری بانک رفاه کارگران در اعطای تسهیلات خودکفایی به متقاضیان معرفی شده از سوی این نهاد، گفت:  در سال گذشته، ۱۶۱ وام اشتغال از سوی بانک رفاه کارگران به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه ۷۹ مورد از وام های پراختی با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان از محل تبصره ۲۶ اعتبارات خود اشتغالی بود افزود: ۸۲ مورد باقی مانده با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت شده‌است.

محبی با یادآوری اینکه ۹۰ مددجوی متقاضی تسهیلات خودکفایی در نوبت دریافت وام قرار دارند، بیان‌کرد: اعتبار وام درنظرگرفته‌شده به این متقاضیان، یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان است.

وی، ضمن تشکر از حمایت و تعامل بانک رفاه کارگران در اعطای تسهیلات خودکفایی به متقاضیان کمیته امداد، عملکرد این بانک در خدمات رسانی به مددجویان را موفق دانست.

ابراهیم ویس مرادی، مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان در این دیدار، با بیان اینکه بانک رفاه کارگران خود را از خانواده کمیته امداد جدا نمی داند، گفت: این بانک برای خدمات رسانی و پرداخت تسهیلات به مددجویان آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به رضایت مددجویان متقاضی وام از عملکرد بانک رفاه کارگران، یادآور شد: با نظارت خوب و به موقع کمیته امداد بر طرح های اشتغال زایی، بانک رفاه کارگران استان خواستار ادامه این روند تا رسیدن به خودکفایی کامل مددجویان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: