« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
جهان
رییس سازمان انرژی اتمی در سخنانی در نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تمام فعالیت‌های نیروگاه بوشهر تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد و طرح‌ها برای توسعه این نیروگاه با همکاری آژانس ادامه دارد.
به گزارش آوای رودکوف، رییس سازمان انرژی اتمی در سخنانی در نشست سالانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: تمام فعالیت‌های نیروگاه بوشهر تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار دارد و طرح‌ها برای توسعه این نیروگاه با همکاری آژانس ادامه دارد.

صالحی گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که به تمام مفاد لازم برای نظارت و امنیت عمومی نیروگاه بوشهر و تمام تاسیسات هسته‌ای که به تصویب دولت رسیده است عمل شده است و مفاد ایمنی هسته‌ای با توجه به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ادامه دارد و تمام فعالیت‌ها بر اساس آن انجام شده است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: ما توانسته‌ایم به وسیله برجام و آژانس منطقه عاری از سلاح هسته‌ای فراهم کنیم و لازم است چنین موضوعی با همکاری کشورهای عضو ادامه پیدا کند و در همین چارچوب رژیم صهیونیستی را مجاب به پیوستن و عضویت در آژانس کنند.

علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی که در راس هیاتی عالی به وین سفر کرده است ضمن شرکت و سخنرانی در شصت و یکمین نشست سالیانه عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که با حضور وزیران انرژی و اتمی کشورهای عضو به مدت یک هفته برگزار می‌شود در دیدارهایی جداگانه با همتایان خود در کشورهای روسیه، چین و غیره دیدار می‌کند.

صالحی قرار است عصر روز دوشنبه نیز با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کند.

 خبرگزاری ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین