« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛بعد از اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال و مشکلاتی که در سطح مدیریتی و فنی در این تیم به چشم خورد هواداران استقلال به شدت نسبت به عملکرد مسئولان وزارتخانه اعتراض کرده و حتی به صفحه شخصی وزیر ورزش و جوانان هجوم برده و خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه استقلال شدند.

مسعود سلطانی‌فر که انتظار این همه هجمه را نداشت  بعد از این اتفاقات متوجه شد که ذهنیت طرفداران استقلال این است که وزارت ورزش هیچ توجهی به شرایط این باشگاه ندارد به همین علت با وجود آنکه سفر ترکمنستان را در پیش داشت دست به کار شد و طی تماسی بامدادی(ساعت 2 بامداد) با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفت و از آنها خواست ساعت 8 صبح روز شنبه در وزارت ورزش حضور پیدا کنند.

 اعضای هیات مدیره استقلال بعد از تماس وزیر ورزش در جلسه فوق حضور پیدا کردند(البته زمانی نتوانست در جلسه حاضر شود)و گزارش مفصلی در مورد وضعیت تیم و همچنین خریدها و هزینه های ابتدای فصل به مسعود سلطانی‌فر ارائه کردند.با توجه به اینکه سلطانی‌فر عصر روز شنبه باید به ترکمنستان سفر می‌کرد بلافاصله رسیدگی به این موضوع را به محمدرضا داورزنی سپرد  و در نهایت بعد از بررسی صورت‌گرفته مشخص شده عملکرد باشگاه استقلال نسبت به هزینه‌های صورت گرفته و خروجی فنی مناسب نبوده است.

در این بین افتخاری دو بار روز شنبه با محمدرضا داورزنی در محل وزارت ورزش جلسه برگزار کرد و بعد از این نشست وی با وزیر ورزش و جوانان ارتباط گرفت و اتفاقات باشگاه را به گوش مسعود سلطانی‌فر رساند. بعد از این اتفاقات و گزارشات مشخص شد وزیر ورزش از اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال رضایت ندارد و قرار است روز شنبه آینده بلافاصله بعد از حضور در وزارت ورزش و بعد از بازگشت از ترکمنستان تصمیمات مهمی برای باشگاه استقلال اتخاذ کند.

تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه در هفته هفتم میزبان ذوب‌آهن است و این تیم با 4 امتیاز از 6 بازی گذشته خود در رده پانزدهم جدول قرار دارد.


 
منبع: جام نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین