« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
استاندار کهگیلویه وبویراحمد
ستاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با فرزانه شرف بافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما که همراه با مدیرعامل فرودگاه یاسوج صورت گرفت، افزایش مسیرهای پروازی و تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج را از اولویت های استان بیان کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علی محمد احمدی افزود: دولت برای توسعه فرودگاه یاسوج قول های مساعدی داد و امروز شرایط برای نشست و برخواست هواپیماهای متوسط برای نخستین بار فراهم است و به زودی استان از این نعمت بهره مند خواهد شد.

استاندارعنوان کرد: با توجه به خرید هواپیماهای (ای. تی. آر) به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند برجام و شرایط مناسب پسا برجامی یکی از بندهای مذاکره با مدیرعامل هواپیمایی کشور استفاده از این ناوگان هوایی در آسمان کهگیلویه وبویراحمد بوده است.

وی اظهار داشت: فاز نخست طرح تطویل باند به طول حدود 2 هزار متر به پایان رسیده و مسئولان فرودگاه اعلام کرده‌اند که منعی برای فعالیت شرکت هواپیمایی آسمان در برقراری مجدد پروازها وجود ندارد.

احمدی، بهره‌برداری نهایی از طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج را  پایان مهرماه اعلام کرد و افزود: افزایش تعداد پروازها و نشست و برخواست هواپیماهای متوسط، هدیه ای ارزشمند از سوی دولت تدبیر و امید به مردم استان است.

استاندار تصریح کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی این فرودگاه علاوه بر استانداردسازی و اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای افزایش شمار پروازها به بیش از 2 تا سه پرواز در ساعات مختلف شبانه‌ روز است.

احمدی خاطر نشان کرد: باند فعلی فرودگاه یاسوج تنها پذیرای هواپیمای ATR 72 است که با تطویل و روکش باند امکان پذیرش هواپیماهایی با بدنه متوسط همچون فوکر 100 و ایرباس 320 نیز فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح تطویل فرودگاه یاسوج طول باند از 2 هزار و 600 متر به بیش از سه هزار و 200 متر افزایش می‌یابد که این مهم امکان نشستن هواپیماهای فوکر 100 و متوسط در این فرودگاه را فراهم می‌کند.

مدیر فرودگاه یاسوج نیز در این دیدار گفت: انتقال و جابه‌جایی ساختمان زندان به‌عنوان مانع اصلی باند پروازی برنامه‌ای بلندمدت بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

علی محسنیان افزود: با انتقال و جابه‌جایی ساختمان زندان مرکزی یاسوج یک هزار و 412 متر طول باند که حتی با اجرای طرح تطویل باند همچنان بدون استفاده باقی خواهند ماند، امکان بهره‌برداری آن ممکن خواهد شد.

وی افزود: البته آزادسازی حدود 522 متر از این میزان نیز با حذف، اصلاح و یا کاهش ارتفاع تانکر ذخیره آب و دکل آنتن دهی زندان مرکزی یاسوج ممکن بود که این مهم تحقق یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: