« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
عدل هاشمی پور
عدل هاشمی پور:با پیگیری‌های انجام شده مسئولان و متولیان امر ۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش در دو شهرستان بهمئی و چرام اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان و متولیان امر ۸ میلیارد تومان برای توسعه ورزش در دو شهرستان بهمئی و چرام اختصاص یافت.

عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: با پیگیری مسئولان استانی 8 میلیارد تومان اعتبار برای احداث سالن ورزشی چرام و ساخت 3چمن مصنوعی، 2 سالن ورزشی و یک مجموعه ورزشی در شهرستان بهمئی اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با مجموعه وزارت نفت در سال 94-95 برای توسعه ورزش در شهرستان‌های بهمئی، گچساران و باشت 153 میلیارد ریال از محل اعتبارات خاص وزارت نفت اختصاص یافت.

هاشمی‌پور از اختصاص 235 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در سال 95-96 برای 3 شهرستان بهمئی، باشت و گچساران خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای حضور خیران در امر توسعه ورزش شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده دریغ نمی‌کنم.

وی خواستار حمایت و هدایت سازمان‌های مردم نهاد در بخش جوانان شد و ابراز کرد: به طور حتم در صورت سپردن امور به دست خود مردم شاهد رشد و ترقی در عرصه‌های مختلف بویژه حوزه جوانان و ورزش هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: