« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
جهان
نماینده دموکرات آمریکایی در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ در سازمان ملل نوشت: مردم جهان نخستین نطق رییس جمهوری را به عنوان تهدیدی برای نابودی ملت های دیگر به یاد خواهد سپرد، نه سخنانی مبتنی بر دعوت به اتحاد جهان برای مقابله با چالش های مشترک میان ملت ها.
 به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا، 'تد لیو' نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان از جمله نخستین سیاستمدارانی بود که نسبت به سخنان تهدیدآمیز رییس جمهوری کشورش در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داد.
وی با انتشار بیانیه ای افزود: نطق ترامپ به جای آن که نطقی در جهت دعوت جهان به اتحاد برای مقابله با چالش های مشترک به یاد مردم جهان بماند، به عنوان تهدیدی به نابودی یک ملت دیگر باقی خواهد ماند.
لیو ادامه داد: این که آیا بنا بر ادعای ترامپ، آمریکا قادر به نابودکردن کره شمالی هست یا نیست از اهمیت برخوردار نیست؛ بلکه مهم این است که آیا ترامپ حاضر و مایل است که در کنار از میان بردن ژاپن، کره جنوبی و گوام در این روند ویرانگری، جان صدها هزار نفر از سربازان آمریکایی را به خطر بیاندازد یا نه.
این نماینده آمریکایی تاکید کرد: تهدید به ویرانگری و سخنان تند و پرخاشگرانه نه به عظمت آمریکا کمک می کند و نه به امنیت آن.
لیو از این که ترامپ در این نطق 43 دقیقه ای خود حتی یک بار به بزرگترین تهدیدی که زمین با آن روبرو است، یعنی تغییرات جوی اشاره نکرد، اظهار تاسف شدید کرده است.
دونالد ترامپ در نخستین نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل به رغم ادعایی که درباره صلح در جهان داشت، کشورهای مختلف را تهدید کرد.
وی درباره کره شمالی هم گفت : ایالات متحده مجبور خواهد شد کره شمالی را به طور کامل نابود کند، مگر اینکه پیونگ یانگ از مناقشه هسته ای اش عقب نشینی کند.
شبک**اروپام-4-541**1429**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی
انتهای پیام /*
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: