« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
اجتماعی
فیلم سینمایی "ریچارد گفت خداحافظ" به کارگردانی "واین رابرتس" در مراحل میانی فیلمبرداری به سر می برد و احتمال فراوان این اثر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی "ریچارد گفت خداحافظ" به کارگردانی "واین رابرتس" در مراحل میانی فیلمبرداری به سر می برد و احتمال فراوان این اثر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

جانی دپ بازیگر مطرح و پرکار این روزهای هالیوود نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. وی امسال علاوه بر این فیلم، لابیرنت، قتل در قطار سریع‌السیر شرق، مرد نامرئی و نسخه تازه دزدان دریایی کارائیب را در برنامه دارد.
این فیلم روایتگر زندگی پرفسور نابغه ای است که بعد از کشف شدن بیماری اش، زندگی کاری و شهری را رها کرده و به دل طبیعتپناه می‌آورد.

جانی دپ، زوئی دچ، رزماری وایت، دنی هاستن، لیندا اموند و مگان هیل از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

اتفاق جالب در مورد این فیلم آن است که کارگردان این اثر پیش از نوشتن و ساخت ریچارد گفت خداحافظ فیلمی به نام "کیتی گفت خداحافظ" را ساخته و اکران کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: