« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
اجتماعی
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا (اصفهان) گفت: انفجار تانکر گاز در خیابان هشتم شهرک صنعتی رازی این شهرستان 2 کشته و 2 مصدوم بر جا گذاشت.
آوای رودکوف: حبیب صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 12:50 دقیقه امروز در مخزن گاز شرکت'آلکان شیمی' در شهرک رازی شهرضا اتفاق افتاد.

صادقی تصریح کرد: این انفجار هنگام جوشکاری روی مخزن گاز رُخ داد.

وی افزود: در اثر انفجار تانکر 2 مرد 30 ساله و 54 ساله در دم جان باختند و 2 مرد 32 ساله و 40 ساله نیز بشدت مصدوم و به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: بدلیل شدت موج انفجار، اجساد جان باختگان به فاصله 150 متری محل وقوع حادثه پرتاب شده بود.

صادقی گفت: پس از وقوع انفجار و تماس با اورژانس، کُد اورژانس شهرک رازی، سه دقیقه بعد در صحنه حادثه حاضر شد.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان نیز با تایید این خبر و تعداد کشته ها و مجروحان حادثه اعلام کرد: این حادثه بر اثر رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام جوشکاری بر روی یکی از مخازن سوخت شرکت 'آلکان شیمی' در شهرک رازی شهرضا اتفاق افتاد.

منصور شیشه فروش افزود: در پی این انفجار، یکی دیگر از مخازن مجاور نیز دچار آتش سوزی شد که با تلاش ماموران آتش نشانی مستقر در شهرک رازی، مهار و از وقوع حادثه دیگر جلوگیری بعمل آمد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بیشتر شرکت های مستقر در شهرک رازی در زمینه تولید مواد شیمایی و اشتعالزاست، یادآور شد: پیش از این نیز چند حادثه دیگر در این شهرک بوقوع پیوسته بود که از طریق شرکت شهرک های صنعتی اصفهان به شرکت های مستقر در آن برای رعایت نکات ایمنی، هشدارهای لازم داده شده بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: