« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
اقتصادی
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری از مطالبه گری مجلس خبرگان به ویژه طرح مطالبات و مشکلات مردم با دولتمردان و انتقال مسائل استانها به رئیس جمهوری در راستای ارتقاء کارآمدی نظام سخن گفت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر شاخص دینداری در مسؤولان به ویژه استانداران تأکید کرد و گفت:‌ بررسی عملکرد استانداران با رویکرد رفع نواقص و تطبیق شاخصها به خصوص شاخص ترین و تخصص قطعاً در رفع مشکلات مردم و اصلاح برخی دیدگاهها نسبت به دولت و نظام،‌ مؤثر خواهد بود.

اودر ادامه از ارائه برخی آمارها که با واقعیت بیرونی تطابق ندارد انتقاد نمود و خواستار حضور و توضیح مسؤولین در اجلاسیه خبرگان شد و تصریح کرد: مسؤولان از کاهش تورم و ایجاد اشتغال آمار می دهند در حالی که نمود آن در جامعه و زندگی مردم مشهود نیست.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نسبت به واردات بی رویه کالا به ویژه کالاهایی که مشابه داخلی دارد هشدار داد و گفت:‌ «کشور ما در تولید کالاهای مختلف توانمندی دارد، اما همچنان شاهد واردات این گونه کالاها و اجناس هستیم.

نماینده مردم استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تولیدات باغی و کشاورزی پرداخت و از دولت خواست در مورد سیاست های بخش کشاورزی و باغداری تجدید نظر کرده و بیش از این اجازه ندهند محصولات کشاورزی مردم زحمت کش با بی تدبیری برخی مسؤولان و خلاءهای قانونی هر ساله پس از ثمردهی یا توسط دلالان و سودجویان به تاراج برده شود و یا با واردات بی رویه روی دست کشاورزان مانده و زحمات عزیزان باغدار نابود گردد. همچنین از تلاش فراوان نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان حضرت آیت الله قریشی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین میرزاجواد مجتهد شبستری تشکر کرد. آقای دیرباز همچنین از پاسخگو بودن دولت محترم نسبت به تذکراتی که قبلاً مطرح شده بود تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: