« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کاراته کار شهرستان بهمئی در رقابتهای کیوکوشین کاراته تهران خوش درخشیدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سينا عسكري ، از شهرستان بهمئي در وزن منفي 50 كيلوگرم  ،  مقام اول كيوكوشين كاراته كشور را كه  به ميزباني استان تهران برگزار شد كسب كرد.

در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني استان تهران و با حضور24  استان و 600  شركت كننده از نقاط مختلف كشور برگزار شد ، تيم شهرستان بهمئي با حضور 4 نفر ، تنها با كسب يك مدال طلاي  سينا عسكري  در وزن منفي 50 كيلوگرم ، به مقام تيمي دست نيافت.

« عزيز الله كريم نژاد مربي و رئيس هيئت كيوكوشين كاراته شهرستان بهمئي » هم علت حذف 2 نفر از مدال آوران شهرستان بهمئي را در مسابقات كشوري كه شهريور ماه امسال در تهران برگزار شد ، نا داوري هاي مكرر ذكر كرد و ابراز اميدواري كرد كه در مسابقات آينده با آمادگي بهتر و بيشتر ، در عرصه ملي و بين المللي خواهند درخشيد.

گفتني است تيم كيوكوشين كاراته شهرستان بهمئي ، حود را براي شركت در مسابقات قهرمان قهرمانان كشور، كه  در بهمن ماه 1396  در يكي از استان هاي كشور برگزار خواهد شد آماده خواهد كرد.
 
خبر و عکس/مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: