« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
جانشین سپاه کهگیلویه و بویراحمد:
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس از بازسازی عملیات غرورآفرین بدر در کنار رودخانه بشار یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سرهنگ جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از روز یکم تا ششم شهریورماه عملیات غرور آفرین بدر در کنار رودخانه بشار یاسوج هر روز از ساعت 17 تا 19 بازسازی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان عنوان کرد: روز جمعه 31 شهریورماه رژه با صلابت و مقتدرانه نیروهای مسلح و بسیج مردمی از جمله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج عشایر و با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله هلال احمر، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و ...متفاوتتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انصاری ابراز کرد: سخنران روز 31 شهریورماه بهعد از آئین رژه با صلابت و مقتدر نیروهای مسلح و بسیج مردمی سردار جعفر اسدی فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه و از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان، افزود: دیدار با خانواده شهدا، پیاده روی عمومی، برگزاری یادواره شهدای دانشجو و دانش اموز، افتتاح برخی طرح‌های اشتغالزا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حضور فرماندهان در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

انصاری جانمایی میدان مقاومت یاسوج را نا مناسب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود این المان در یکی از میدان‌های ورودی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد طراحی و نصب شود.

وی خبرنگاران را به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم عرصه جنگ نرم دشمن دانست و گفت: عداوت و دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی با شخص و ساختار نبوده بلکه با سیرت این انقلاب مشکل دارد و برخی مسائل مطرح شده توسط دشمن تنها بهانه و رد گم کنی است.

انصاری ابراز کرد: امروز جهان اسلام به جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو نگاه کرده و این کشور را تکیه گاه مطلومان دنیا می‌دانند و همین امر نیز سبب نگرانی استکبار و در راس آن امریکا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: