« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
ایران
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه تمام نیروهای پلیس از اول مهر در آماده باش هستند گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال بیش از ۳۰ درصد به حجم ترافیک معابر پایتخت اضافه شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایسنا؛رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه تمام نیروهای پلیس از اول مهر در آماده باش هستند گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال بیش از ۳۰ درصد به حجم ترافیک معابر پایتخت اضافه شود.
 
سردار حسین رحیمی در نشست طرح استقبال از مهر که با حضور فرماندارتهران، رییس پلیس راهور تهران، معاون شهردار تهران و ... در مقر پلیس راهور پایتخت برگزار شد، گفت: در حال آماده‌سازی فضا برای آغاز سال تحصیلی و جشن بهار علم هستیم و از حدود 15 روز قبل برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه انجام شده است.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به تقارن آغاز مهر با ایام دهه اول محرم گفت: پلیس پایتخت با تمام توان خود در حوزه انتظامی و راهور وارد عمل شده تا ایمنی و آرامش و امنیت را برای شهروندان فراهم کند.

به گفته وی، عملیات‌های عمرانی شهر از ۲۵ شهریور تا ۲۰ مهر ماه تعطیل خواهد بود تا بار ترافیکی در این مدت روان‌تر شود.

رحیمی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰۰۰ راننده سرویس مدارس توسط پلیس پایتخت آموزش دیده‌اند گفت: در برچسب‌های ‌های نصب شده بر روی سرویس مدارس این قابلیت وجود دارد تا تمام مشخصات راننده و خودرو را در اختیار پلیس قرار دهد.

رییس پلیس پایتخت همچنین با بیان اینکه امسال ۹۷۰ هزار همیار پلیس در تهران با کمک آموزش و پرورش آموزش های ترافیکی خواهند دید، گفت: همچنین ۳۰ هزار پلیس مدرسه و ۱۲۰ هزارنفر از معلمین به عنوان «فرهنگیار پلیس» با ما همکاری خواهند داشت.

رحیمی با تاکید براینکه علاوه بر اقدامات فرهنگی، در تمام بخش‌ها با تخلفات نیز برخورد خواهیم کرد، گفت: طرح برخورد با خودروهای دودزا که از هفته گذشته آغاز شده در روزهای آتی با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت. همچنین طرح برخورد با توقف‌های حاشیه‌ای، ساماندهی بار و مسافر که سال‌ها است بر زمین مانده و نیز برخورد با تخلفات شبانه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حضور معاون شهردار تهران و اعضای شورای شهر در این مراسم گفت: من انتظار دارم‌شورای شهر تهران و شهردار پایتخت موضوع ساماندهی مسافربران و موتورسیکلت‌ها را جدی بگیرند. چرا علی رغم واردات و تولید موتورهای برقی از این موتورسیکلت‌ها استفاده نمی‌کنیم؟ و باید از ادارات شهرداری و پلیس موضوع تعویض این موتورسیکلت‌ها را آغاز کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: