« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال
دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در پایان ۹۰ دقیقه برنده‌ای نداشت و دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در آغاز هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب (چهارشنبه) تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک به اتمام رسید.

رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیلی شریفات (سیدایمان موسوی - 69)، احسان پهلوان (ربیع عطایا - 60) و مرتضی تبریزی؛ ترکیب 11 نفره تیم ذوب‌آهن را در این دیدار تشکیل می‌دادند.

در سوی مقابل نیز سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف (85 امید ابراهیمی)، حسن بیت‌سعید (81 علی قربانی) و جابر انصاری (73 مهدی قائدی) برای استقلال به میدان رفته بودند.

پیام حیدری کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

نیمه نخست

دقیقه 12: حسن‌ بیت‌سعید در سمت چپ توپ‌گیری کرد و با ارسالی کوتاه، توپ را به دهانه دروازه ذوب‌آهن فرستاد. دفع اشتباه مدافع ذوب‌آهن توپ را مقابل روزبه چشمی قرار داد تا این بازیکن با بغل پای خود نخستین گل استقلال را به ثمر برساند و تیمش را با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

دقیقه 16: باز هم یک ارسال کوتاه از سمت چپ با برخورد به پای بازیکن ذوب‌آهن تغییر مسیر داد و در دهانه دروازه مقابل جابر انصاری قرار گرفت، اما رشید مظاهری به موقع و پیش از مهاجم استقلال توپ را جمع کرد.

دقیقه 20: ضدحمله بازیکنان ذوب‌آهن با پاس در عرض احسان پهلوان به محمد حسینی رسید، اما سیدحسین حسینی ضربه او را پا دفع کرد.

دقیقه 26: ارسال فرشید اسماعیلی از سمت راست روی دروازه رشید مظاهری آمد، اما ضربه سر جابر انصاری به مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد و از محوطه جریمه خارج شد.

نیمه دوم

دقیقه 47: میک مک درموت، مربی بدنساز استقلال در دقیقه 47 بازی قصد داشت برای نشستن روی نیمکت وارد زمین شود که ناظر داوری این اجازه را به او نداد. این اتفاق، تعجب منصوریان و پرسش او از داور چهارم را نیز به همراه داشت، اما گویا داور، مربی استقلال را اخراج کرده بود و به همین دلیل به مک درموت اجازه حضور روی نیمکت داده نشد. در نهایت وی از کنار زمین به روی سکوها هدایت شد.

دقیقه 49: مهدی مهدی‌پور ضربه آزاد را از سمت چپ به روی دروازه استقلال فرستاد، اما در تجمع بازیکنان دو تیم، این سیدحسین حسینی بود که توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 50: سرور جپاروف ضربه آزادی را که برای استقلال گرفته شده بود، از جناح راست به روی دروازه فرستاد. این توپ به بیت‌سعید رسید، اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند تا این توپ از محوطه جریمه ذوب‌آهن دور شود. همان توپ در سمت مقابل به یک ضدحمله برای شاگردان امیر قلعه‌نویی تبدیل شد، اما آنها هم نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه 54: ضربه فنی و آرام حسن بیت‌سعید از گوشه محوطه جریمه با اختلاف اندکی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 58: ضربه ایستگاهی وریا غفوری از فاصله حدوداً 25 متری با واکنش خوب رشید مظاهری همراه شد.

دقیقه 59: رشید مظاهری ارسال مستقیم سرور جپاروف از سمت راست را به نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

دقیقه 61: مهدی مهدی‌پور ضربه ایستگاهی را بلند به روی دروازه استقلال فرستاد. روزبه چشمی به قصد دفع ضربه سر زد که نزدیک بود این توپ وارد دروازه استقلال شود، اما واکنش به موقع حسینی مانع از گشوده شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 62: کرنر ارسالی بازیکن ذوب‌آهن توسط مدافعان پرتعداد استقلال دفع شد و توپ در پشت محوطه جریمه به اسماعلی شریفات رسید، اما ضربه سرضرب او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64: محمد نژادمهدی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 73: نفوذ مهدی مهدی‌پور با ارسال او برای محمدرضا حسینی همراه شد، اما این بازیکن توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه 75: مهدی مهدی‌پور ضربه آزاد را بلند به روی دروازه استقلال فرستاد و ضربه پای راست مهدی نژادمهدی در صحنه‌ای مشکوک به آفساید، وارد دروازه حسینی شد تا بازی به تساوی یک - یک کشیده شود.

دقیقه 82: محمد حسینی این‌بار توپ را از سمت راست روی دروازه استقلال فرستاد، اما هم‌بازی‌های او قدر این فرصت را ندانستند.

دقیقه 86: ارسال کوتاه مهدی قائدی مقابل پای علی قربانی قرار گرفت، اما او با بی‌دقتی تمام فقط سایه توپ را زد.

دقیقه 88: ربیع عطایا در ادامه عملکرد خوبش، یک تنه به قلب دفاع استقلال زد، اما ضربه او با عکس‌العمل حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 90: پیام حیدری به پادوانی از استقلال هم کارت زرد نشان داد.

دقیقه 3+90: روزبه چشمی با کارت زرد داور جریمه شد.

این تساوی در حالی رقم خورد که استقلال برای پنجمین هفته پیاپی در رسیدن به پیروزی ناکام ماند. پیش از این گفته می‌شد که علیرضا منصوریان در صورت شکست در این دیدار از سمت خود برکنار خواهد شد و باید دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: