« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
جهان
وزیر خارجه کره شمالی تهدید رئیس جمهور آمریکا برای نابود کردن این کشور را رد کرد و این تهدیدات را مانند پارس سگ دانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه کره شمالی در اظهاراتی، تهدید جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای نابودی کامل کره شمالی را رد کرد و گفت: این تهدیدات مانند پارس سگ است و پیونگ یانگ با این تهدیدات عقب نشینی نخواهد کرد.

ترامپ در سخنان روز سه شنبه خود در مجمع عمومی سازمان ملل تهدید کرد که کره شمالی را به طور کامل نابود خواهد کرد، اگر آمریکا یا متحدانش هدف حمله قرار گیرند.

اظهارات تهدیدآمیز ترامپ در شرایطی است که قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل نتوانسته است مانعی برای برنامه های موشکی و اتمی کره شمالی باشد.

ری یونگ هو وزیر خارجه کره شمالی که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شده است، در پاسخ به سئوالات خبرنگاران درباره اظهارات اخیر ترامپ، گفت: حتی وقتی سگ ها پارس می کنند، راهپیمایی ادامه دارد. اگر آنها سعی می کنند تا با صدای پارس سگ ما را شوکه کنند، آنها به وضوح در یک توهم و رویای سگی قرار دارند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین