« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
خبر خوب افتخاری بعد از جدایی منصوریان
سرمربی مشهور اهل ترکیه مهم ترین گزینه سرمربیگری استقلال است.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به نقل از "ورزش سه" و به نوشته سایت استقلال فاتح تریم سرمربی نامدار اهل ترکیه که سابقه هدایت تیم های بزرگی مثل میلان ، فیورنتینا و گالاتاسرای را در کارنامه دارد ، گزینه اصلی هدایت استقلالی هاست .  سیدرضا افتحاری در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال اعلام کرد: به دنبال استعفاى آقاى منصوریان مذاکرات با مربیان مورد نظر باشگاه آغازگردیده که نتایج آن پس ازقطعى شدن به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید . البته گزینه اول ما آقاى فاتح تریم مربى بزرگ ترکیه اى است که درصورت توافق نتیجه آن به آگاهی هواداران عزیز خواهد رسید .

 تریم بزرگترین مربی تاریخ فوتبال ترکیه است و در این کشور به امپراتور شهرت دارد . مردی که بعد از تجربه خوب پرسپولیسی ها با مصطفی دنیزلی ، در صورت حضور در استقلال دومین اسم بزرگی است که از این کشور به ایران می آید.

 فاتح تریم 68 ساله که مربی گرانقیمتی هم هست با گالا قهرمان جام یوفا شده و در سه مقطع زمانی سرمربی تیم ملی ترکیه بوده است . او چهره ای پرآوازه در فوتبال جهان است و حضور احتمالی اش در استقلال به این نیمکت ارزش ویژه ای خواهد بخشید.

البته نام تریم پیش از این هم برای حضور در ایران مطرح شده بود ؛ اما هرگز این اتفاق رخ نداد . حال نوبت مدیران استقلال است که با اعلام نام رسمی این سرمربی ، امید را به اردوی تیم شان بازگردانده اند . این که تریم به استقلال خواهد پیوست یا نه ، داستان دیگری است ، اما قطعا  قرارداد آبی ها با وی به اعتبار لیگ ایران خواهد افزود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: