« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
معاون توسعه منابع استانداری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: به منظور جوان گرائی و بهره گیری از نیروهای جوان و مستعد در اداره امور دستگاه های اجرائی، مدیریت استان جوانتر می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مجید محنائی افزود: به منظور جوان گرائی و بهره گیری از نیروهای جوان و مستعد در اداره امور دستگاه های اجرائی ضمن فراهم کردن تمهیدات لازم، می باید در خصوص کاهش متوسط سوابق خدمت به گونه ای عمل شود که از انتصاب افراد جدید با داشتن بیش از 25 سال سابقه خدمت و یا دارای بیش از 55 سال به پست های مدیریت پایه خوداری گردد.

وی اظهار داشت: مدیران پایه به آن دسته از مدیرانی اطلاق می شود که وظیفه اجرای سیاست ها، خط مشی ها و برنامه های سازمانی را در واحدهای ستادی برعهده دارند، مانند روسای ادارات، روسای گروه ها و سمت های مدیریتی هم سطح آنها که با این اقدام مدیریت استان به سمت جوانتر شدن حرکت می کند.

محنائی تصریح کرد: این حرکت در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی ریاست جمهوری بوده که توسط شورای عالی اداری کشور به تصویب رسیده است.

معاون توسعه منابع استانداری گفت: همچنین برای بهره گیری از توانمندی های زنان و جوانان مستعد نحوه انتصابات اصلاح شد.

محنائی افزود: با هدف بهره گیری از توانمندی های زنان و جوانان مستعد برای تصدی پست های مدیریت حرفه ای و افزایش سهم و نقش آنان درمدیریت اجرائی، دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه ای در شورای عالی اداری اصلاح شد.

وی تصریح کرد: براین اساس به منظور بهره گیری از ظرفیت زنان و جوانان توانمند برای تصدی پست های مدیریتی، میزان تجربه مورد نیاز برای تصدی هر یک از سطوح مدیریت حرفه ای(از تجربه خدمت دولتی) در مورد زنان و کارمندان کمتر از 15 سال سابقه در مواردی که سایر شرایط احراز شده باشد به دو سوم زمان پیش بینی شده تقلیل می یابد.

به گفته محنائی، مطابق این مصوبه زنان و جوانان شاغل در دستگاه های اجرائی می توانند با ارائه اقدامات علمی و پژوهشی خود در زمینه موضوعات مدیریتی یا در رابطه با حوزه های تخصصی عملکرد دستگاه متبوع خود از امتیازات ویژه ای برای تصدی پست های مدیریتی برخوردار شوند.

 وی یادآور شد: با این اقدام باید تا پایان برنامه ششم توسعه متوسط سابقه خدمت مدیران نسبت به وضع موجود هشت سال کاهش پیدا کند و همینطور نسبت به مدیران زن 30 درصد افزایش یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: