« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:متأسفانه هیچ سرانه‌ای برای مدارس استان اختصاص داده نشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اردشیر یاری در جمع خبرنگاران به مشکلات مدارس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه هیچ سرانه‌ای برای مدارس استان اختصاص داده نشده است.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پیگیر پرداخت سرانه باشد تا آموزش و پرورش بتواند این اعتبار به مدارس تزریق کند اما هنوز اقدامی برای پرداخت سرانه صورت نگرفته است.

یاری با اشاره به مشکل کمبود فضای آموزشی در برخی نقاط، گفت: یکی از شهرهای شهرستان بویراحمد از لحاظ فضای آموزشی با مشکل مواجه است که  مصوب شد ساختمان نوسازی برای این منطقه تجهیز شود و با تجهیز این ساختمان تا حدودی مشکل کمبود فضا مرتفع می‌شود.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کمبود تجهیزات از دیگر مشکلات مدارس استان است که با بازگشایی مدارس با آن روبرو بوده‌ایم.

وی به مشکلات مدارس روستایی استان اشاره داشت و بیان کرد: در برخی نقاط روستایی استان، تشکیل کلاس‌ها با نصب کانکس تا حدودی حل شده است.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 160 هزار دانش‌آموز در مدارس مختلف استان اعم از شهری و روستایی ثبت‌نام کردند./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: