« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
یادداشت/سید فخرالدین علیزاده
طی سال های اخیر این شهرستان شاهد مدیرانی غیر بومی از سایر نقاط استان بوده و دم نزده است اما فرزندان شایسته این شهرستان در سکوت حاکم بر مدیریت ها با احساس تکلیف و وظیفه سوختند و ساختند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف-سید فخرالدین علیزاده :شهرستان لنده یکی از معدود شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد است که روزگاری مهد تمدن و پیشرفت و مدیریت بود و این روزها حال خوشی ندارد.

رنج های بیشماری از مدیران غیربومی و بودجه‌هایی که کفاف برنامه‌های این شهرستان را نمی‌داد تا مهاجرت نخبگانی که به فراموشی سپرده شدند و هرکدام برای یافتن راهی در مسیر پیشرفت ترک دیار گفته و به دیار غربت هجرت کردند.

فرزندان شهرستان اولین‌ها در سطوح مدیریت کشوری جایگاه بسیار مطلوب و صاحب نفوذی دارند ولی در سطح استان بنا به دلایل مختلفی از جمله سیاست‌های نادرست و نبود پشتوانه مدیریتی و حمایت نادیده گرفته شدند.

طی سال های متمادی این شهرستان شاهد مدیرانی غیر بومی از سایر نقاط استان بوده و دم نزده است اما فرزندان شایسته این شهرستان در سکوت حاکم بر مدیریت ها با احساس تکلیف و وظیفه سوختند و ساختند.

چه نیروهایی که قدرت و توانایی مدیریتی آنها زبان‌زد مسؤولان استانی و کشوری بوده ولی نیم‌نگاهی به آنها نشده و فرصت‌های بیشماری از جمله ادارات و نهادها را از این شهرستان گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان لنده در روزهای آغازین مدیریت بر این شهرستان با دیدی متفاوت‌تر از دیگران و نگاهی توسعه‌گرا وعده‌ شکستن بال‌های پرواز مدیران غیربومی را به مردم این شهرستان داد ولی تا به امروز تنها بال پرواز خود را شکسته و هر صبح شاهد ورود مدیران و خودروهای پلاک قرمزی به این شهرستان هستیم که حسرت وعده داده شده را می‌خورند.

این روزها حرف و حدیث‌های بسیاری در راستای تغییر مدیریت برخی دستگاه‌های اداری شهرستان به گوش می‌رسد، حرف‌هایی که نشان از امتداد که نه بلکه گسترده‌تر شدن و افزایش بال‌های پرواز مدیران این شهرستان است.

حال مردم این شهرستان از فرماندار محترم خواهان عمل به وعده خود هستند، ما منکر اثرات تغییر در سطوح مدیریتی نیستیم و می٬توانیم میتواند موجبات توسعه و ‍پیشرفت را فراهم کند ولی انتظار داریم فرزندان دلسوز این شهرستان در عزل و نصب‌ها به فراموشی سپرده نشوند.

حال با امید به استفاده از فرزندان مستعد و نخبگان این شهرستان در سطوح مدیریتی شهرستان و استان و ... خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد یادآور می‌شویم این شهرستان تنها شهرستان استان بوده که در سطوح مدیریتی فرزندان آن نادیده گرفته شده‌اند و حتی یک معاونت مدیرکلی هم نصیبشان نشده است و ده‌ها و شاید صدها جوان تحصیلکرده لیسانس و فوق‌لیسانس و دکتری در این شهرستان روزگار سپری می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: