« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
ورزشی
آبی‌ها همچنان درگیر انتخاب سرمربی جدید هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرآنلاین:استقلال تهران همچنان نیمکت بلاتکلیفی دارد. هر چند بعد از بازی سپیدرود اینطور به نظر می رسید که باشگاه به میک مک درموت اعتماد می کند ولی کمیته فنی جدید شدیدا دنبال حضور مربی جدید است. بعضی از اعضای هیات مدیره هم ترجیح می دهند برای راضی شدن هوادران مربی خارجی بزرگ و نامی بیاید. در روزهای اخیر کمیته فنی استقلال در سکوت کارش را پیش برد و امروز تازه مشخص شد آنها روی یک گزینه به جمع بندی نسبی رسیده اند.

وینفرد شفر کسی است که ظاهرا آبی ها رویش نظر مثبتی دارند. اینطور که خبر رسیده حسن روشن هم سفت و سخت حامی اوست. روشن از سال ها قبل شفر را می شناسد، از زماینکه هنوز با باشگاه الاهلی همکاری می کرد. آنوقت ها شفر سرمربی تیم اول باشگاه بود و توانست این تیم را قهرمان لیگ امارات کند. روشن به سبک کاری این آلمانی علاقه زیادی داشت و حالا در کمیته فنی تاکید دارد برای نیمکت استقلال او را بیاورند. شفر در الاهلی سرمربی فرهاد مجیدی هم بود.

هنوز استقلالی ها واکنش رسمی به این اخبار نشان نداده اند ولی منابع خبری می گویند کار شفر و استقلال تا حدود زیادی تمام شده و این مربی به جمع آبی ها ملحق می شود. شفر 67 سال سن دارد و مربی تیم هایی چون اشتوتگارت، مونشن گلادباخ، کالسروهه، تیم ملی کامرون، تیم ملی تایلند، تیم ملی جامائیکا و... بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین