« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
احمد خورشیدی آزاد
کردهای ایران طعم تلخ جنگ ۱۷ ساله کومله و دمکرات علیه جمهوری اسلامی‌را که دودش به چشم آنهارفته را چشیده اند و نسل های جدیدش نیز انگیزه مخالفت جدی و پرهزینه علیه حکومت مرکزی ایران نداشته ...
پایگاه خبری آوای رودکوف-احمد خورشیدی آزاد : پروژه کردستان بزرگ (کردستان ایران و عراق و ترکیه و سوریه ) از ایده های ۲ قرن پیش بریتانیا برای ایجاد کشور مزاحم در بین کشورهای اسلامی بود که با تغییر ابرقدرتی از انگلیس به آمریکا بعداز جنگ دوم و به علت نفوذ یهودی های در هیات حاکمه آمریکا و همچنین سازمان ملل پروژه ایجادرژیم صهیونیستی بروی میز آورده شد و پروژه کردستان بزرگ به گوشه میز رفت و فریز شد تا هروقت حکومت مستقل از آمریکا در این ۴ کشور بر سر کار بیاید از این اهرم  علیه آن  استفاده گردد مانند عراق دراولین دهه های ریاست جمهوری صدام که به شوروی گرایش داشت وایران وقتی انقلاب شد والان هم چون داعش در حال اضمحلال است دوباره توسط آمریکا و اسراییل وسط میز پیدایش شده است .

 کردهای ترکیه که تنها حزب نظامی مخالف دولت ترکیه هستند از طرفی رقیب بارزانی‌در رهبری اکراد منطقه بوده پس بین اردوغان و بارزانی برعلیه کردهای ترکیه وجه مشترک وجودداشته و بعیداست ترکیه اقدام جدی علیه بارزانی بکند و اجازه هم نخواهدداد کردهای ترکیه علیه خودش کاری بکنند .

 کردهای ایران طعم تلخ جنگ ۱۷ ساله کومله و دمکرات علیه جمهوری اسلامی‌را که دودش به چشم آنهارفته را چشیده اند و نسل های جدیدش نیز انگیزه مخالفت جدی و پرهزینه علیه حکومت مرکزی ایران نداشته در ضمن اینکه کردستان ایران مانند کردستان عراق از منابع غنی مانند نفت و گاز محروم هستند و انتقاد جدی نیز از حکومت ندارند به جز اینکه‌ می‌گویند چرا استاندار بومی برای کردستان انتخاب نمی شود و انتقاداتی از این دست .

 گرچه شکی نیست که بارزانی‌ وابستگی شدیدی به اسراییل و آمریکا داشته و ماموریتش کردستان عراق و ایران است اما‌ هیچکاری از او و برنامه‌جدیدش علیه ایران و سپس عراق برنمی آید مگر اینکه مرگ داعش را برای مدتی کوتاه عقب بیندازد و عده ای از کردهای عراقی و شیعیان را به کشتن دهد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: