« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضای مجازی یک ظرفیت است و فرصتی ارزنده و کم نظیر که می توان محتوای مورد نیاز فرهنگی بویژه فرهنگ نماز را در قالب های متنوع و براساس ذائقه مخاطب انتقال دهد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فتاح محمدی در ستاد اقامه نماز استان با محور نماز و فضای مجازی، تاکید کرد: از این ظرفیت ها در جهت ترویج باورها، ارزش ها، اعتقادات و فرهنگ اسلامی بویژه ترویج نماز استفاده شود.

وی با بیان اینکه، همه برای استفاده از فضای مجازی در حوزه فرهنگی و معنوی باید دغدغه داشته باشیم، اظهار داشت: اگر از این ظرفیت استفاده نشود در مواردی برای فرهنگ، تهدید خواهد بود.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری بیان کرد: ضرورت دارد همه کسانی که این توانائی را دارند در راستای شبکه سازی موضوع نماز در شبکه های اجتماعی در بین جامعه اقدام نمایند.

محمدی به برگزاری همایش ملی و استانی نماز و فضای مجازی خبر داد و تصریح کرد: فراخوان این همایش با موضوع و محتوای مشخص انجام خواهد شد و کسانی که تخصص در حوزه مجازی دارند و کسانی که علاقمند می باشند و دانش خلق محتوا دارند، مشارکت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه، موضوع مادی نیست بلکه فرهنگی ومعنوی است، تاکید کرد: کسانی که خلق محتوا می کنند و بخشی که در حوزه اطلاع رسانی نقش دارند و آنهائی که آثار نمایشی و سابقه و تجربه و تخصصی دارند، می توانند نقش ارزنده ای در این همایش ایفا کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی ابراز داشت: کسانی که تولید محتوا می کنند و در همایش استانی و ملی شرکت دارند، مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: