« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
اجتماعی
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مادری در شهرستان فسا، سر دختربچه خود را برید و پس از آن خانه را به آتش کشید.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، کاووس محمدی اظهار داشت: شب گذشته مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان فسا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل و آتش‌سوزی مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، مشاهده شد دختر بچه سه ساله به هویت "ی-ف" از ناحیه گردن با شی برنده به قتل رسیده است.

محمدی ادامه داد: هم‌زمان با تشکیل پرونده قضایی و تلاش مأموران برای دستگیری قاتل، مادر دختربچه به هویت "ا-ک" خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد دخترش را به قتل رسانده و منزل را به آتش کشیده و با خوردن سم نیز قصد خودکشی داشته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل دختر خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی و خانوادگی اعلام کرد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از قتل فجیع دخترش با خوردن سم قصد خودکشی داشته است از سوی مأموران به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود تحقیقات از وی ادامه یابد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برخی از خانواده‌ها به دلیل مشکلات روحی و روانی و عدم آگاهی در مراجعه به‌موقع به مشاوره و تشخیص بیماری روحی و روانی خود، به اقدامات مجرمانه دست می‌زنند که توصیه می‌شود شهروندان مشکلات خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مرتفع کنند. تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین