« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
بهمئی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از رسانه ها خواست تا با انعکاس واقعیتها و تحلیلهای دانش بنیان ، پلیس را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، « سرگرد عدالت پرور فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بهمئي » در جمع خبرنگاران ؛اجرای برنامه صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، اجرای برنامه‌ها و میزگرد‌های فرهنگي و اجتماعي  ،  دیدار با امام جمعه شهر ليكك ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی ،  تجليل  از كاركنان ساعی و مدیران نمونه، حضور پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه ، غبارروبی گلزار شهدا ، حضور در مدارس و قرائت پیام هاي مختلف انتظامي  را از مهمترین برنامه های هفته نیروی در شهرستان بهمئي برشمرد.


« سرگرد عدالت پرور »  پیاده‌‌روی ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، جلسه مشاوره برای خانواده کارکنان نیروی انتظامی، برگزاري نشست تخصصی با معتمدین محله ها ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ، برگزاري  نشستهای خبری و رسانه ای و برگزاری همایشها و بازدیدهای مختلف را از ديگر برنامه هاي نيروي انتظامي شهرستان بهمئي در اين هفته ذكر كرد.

«وي» همچنین با تقدير از همراهي شبانه روزي صداوسيما و رسانه ها ، خبرگزاري ها و سايت هاي كشوري ، استاني و شهرستاني  با نيروي انتظامي و اطلاع رساني به موقع به مردم ، با اشاره به نقش رسانه ها در کمک به ایجاد امنیت و آرامش در جامعه از رسانه ها خواست تا با انعکاس واقعیتها و تحلیلهای دانش بنیان ، پلیس را در رسیدن به اهدافش کمک کنند.

عکس و گزارش /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: