« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
عدل هاشمی پور
مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده در پیامی از تلاشهای ارزنده وعملکردمؤثر فرماندهان، مدیران،مسوولان به ویژه فرمانده نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، در متن پیام سردار عدل هاشمی پور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت پایدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف، سرمایه ای جاودان و مرهون لطف و عنایت خدای بزرگ است.
بخش اعظمی از این سرمایه مهم و ارزشمند ٬ ناشی از مدیریت و تلاش انسان های خدوم و جان برکفی است که به درستی شعار « پلیس برای امنیت و امنیت برای همه » را تبیین و مصداق عینی می بخشند.
بی شک آسایش٬ اقتدار و سلامت اجتماعی بدون ایثار و از خود گذشتگی حاصل نمی گردد.
دلاورمردانی که در ایجاد امنیت٬ ثبات و استمرار آن در مملکت خویش زمان٬ مکان و خطر نمی شناسند شایسته تقدیر و دعای خیر ملت هستند.
قطعا ملت فهیم و قدرشناس ایران  به فرزندان برومند خود افتخار میکنند و قدردان زحمات آنان هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره لاله های آسمانی این نهاد مقدس٬ فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به محضر شریف فرماندهی کل قوا٬ فرماندهی محترم نیروی انتظامی٬ کارکنان و دست اندرکاران زحمتکش و خدوم نیروی انتظامی تبریک و شادباش عرض می نمایم. امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب بیش از پیش در امورات محوله، پایداری امنیت و حفظ اسلام  کوشا٬ موفق٬ سلامت و سربلند باشید.

               عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: