« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به مناسبت هفته ناجا
امام جمعه شهر ليكك »امنیت کنونی مردم و جامعه را مدیون تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی ذكر كرد و از فعالیت هاي این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، فرمانده و جمعی از كاركنان نیروی انتظامی شهرستان بهمئي با امام جمعه شهر ليكك دیدار کردند.


« حجت الاسلام سيد محمد يوسف افروغي امام جمعه شهر ليكك » در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی بهمئي ، در برقراری نظم در اين شهرستان و حفظ آسایش مردم ، امنیت کنونی مردم و جامعه را  مدیون تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی ذكر كرد و از فعالیت هاي این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی اساس کار خود را بر پایه شعار مردم داری ، قانون مداری گذاشته و فرهنگ سازی را مهمترین عامل در افزایش ضریب امنیتی و کاهش جرائم دانسته و تعامل مردم را با نیروی انتظامی خواستار شدند.


« حجت الاسلام و المسلمين  افروغي » امنیت را بزرگترین سرمایه جامعه دانست و با اشاره به اينكه ،  اگر امنیت نباشد هیچ توسعه و پیشترفتی در جامعه اتفاق نمی افتد افزود : بزرگترین افتخار نیروی انتظامی این است که یک نیروی برخاسته از بطن جامعه است و به دلیل مردمی بودن مورد اعتماد و احترام همه مردم ایران است.


« وي » همچنين ، با اشاره به اينكه ، نیروی انتظامی  تا به امروز توانسته تمامی توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند افزود : آرامش و امنيت ما مدیون خون شهیدانی هست که ۱۶هزار نفر از آنان از مجموعه نیروی انتظامی است.



« سرگرد عدالت پرور فرمانده نيروي انتظامی شهرستان بهمئي » هم در اين ديدار ، شهرستان بهمئي را جزو شهرهاي امن کشور ذكر كرد و گفت : امروز نیروی انتظامی بالنده تر و پر تلاش تر از همیشه در عرصه های مختلف جامعه حضور دارد و در تلاش برای افزایش سطح فعالیت های علمي ، فرهنگي و آمادگي نيروهاي خود است.


« سرگرد عدالت پرور » حفظ امنیت مردم را مهمترین وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی با کمال افتخار برای تأمين نظم و امنيت و خدمتگزاري به مردم با همه وجود تلاش می کند.

« وي » همچنين ، از همکاری شایسته مردم با نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت قدردانی کرد.

عکس و گزارش /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: