« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
یاسوج
دانشگاه یاسوج رتبه نخست شاخص استناد مقالات کشور را کسب کرد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به نقل از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ،بر پایه این گزارش لیست یک درصد از دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی دنیا هر دو ماه یکبار روزآمد شده که دانشگاه یاسوج برای چندمین بار در لیست مؤثرترین دانشگاه‌های دنیا قرار گرفته است.

نام دانشگاه یاسوج در بین دانشگاه ‎ های جامع تهران، تربیت مدرس، شیراز، فردوسی مشهد، شهید بهشتی و چندین دانشگاه دیگر در میان مؤثرترین دانشگاه‌های دنیا است. بر اساس این گزارش پایگاه استنادی، دانشگاه یاسوج در شاخص نسبت استناد به مقاله  cpp= ۱۰/۸۵ را کسب کرده است  که این نسبت (استناد به مقاله) دانشگاه یاسوج  را در رتبه نخست تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور قرار داده است.

همچنین در حوزه مهندسی، دانشگاه یاسوج با نسبت cpp= ۱۲/۹۹   بالاترین رتبه را در کشور کسب کرده است.  رتبه بین‌المللی اعلام شده بر حسب تعداد مقالات، تعداد استنادها و   cpp نیز گزارش شده است. رتبه بین‌المللی مقالات برتر دانشگاه یاسوج در حوزه مهندسی ۸۶ و رتبه بین‌المللی نسبت استناد به مقاله  cpp برابر ۵۸ است. با وجود تعداد کمتر مقالات این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی این شاخص‌ها نشان از کیفیت بسیار خوب مقالات منتشر شده این دانشگاه و پیشرو بودن پژوهش‌ها دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: